Polecam

piątek, 5 kwietnia 2019

Funkcjonariusz Straży Granicznej i UFO

Dziś zapoznamy się z bardzo ciekawą obserwacją dokonaną przez funkcjonariusza Straży Granicznej na służbie, który postanowił podzielić się swoimi przeżyciami.Szymon (imię zmienione) początkowo nie chciał podać miejsca obserwacji,aby go nie skojarzono z tą sprawą.Później zdecydował się podać miejsce i swoje imię,ale jak wydobyłem od niego informacje, że był funkcjonariuszem Straży Granicznej i zaproponowałem mu, że będzie ciekawiej jak napiszę o jego zawodzie w swoim materiale to się zgodził, ale pod warunkiem, że zmienię mu imię w publikacji.

Jego  relacja : 

Pełniąc służbę na okręcie stałem na rufie i czekałem na oficera wpatrując się w rozgwieżdżone, bezchmurne, nocne niebo. Zauważyłem obiekt w powietrzu, który sprawiał wrażenie normalnego samolotu. Poruszał się ze zwykłą prędkością w kierunku zachodnim, migocząc światłem czerwono-żółtym. Podziwiając gwiazdy, przelotnie obserwowałem ten lot tak około minuty. Nagle stało się coś zdumiewającego, obiekt momentalnie przerwał swój kurs i w mgnieniu oka przemieścił się w przeciwnym kierunku na sporą odległość nieboskłonu, po czym zawisł na kilka sekund w powietrzu przestając jednocześnie migotać zmiennym światłem. Następnie ruszył wolno z miejsca kierując się do góry, a po sekundzie wszedł z ogromną prędkością w niesamowity ruch spiralny (wyglądało jak ruch wystrzelonego pocisku w gwintowanej lufie), trzy razy zakręcając się ruchem obrotowym, ukierunkowanym do góry. Po czym równie błyskawicznie, nastąpił rozbłysk i obiekt po prostu zniknął. Stałem oniemiały chyba z dwie minuty nie mogąc uwierzyć w to co zobaczyłem.

Raport : 

1) Data i godzina zdarzenia:
2013, sierpień, około godziny 2.00

2) Dokładne miejsce obserwacji:
Polska, województwo Zachodniopomorskie, Szczecin.

3) Kierunek, w którym znajdował się obiekt:
Północny nieboskłon

4) Pozorna wielkość obiektu (w porównaniu do tarczy księżyca w pełni) :
Wielkość widocznej gwiazdy na niebie

5) Wygląd obiektu (kształt, kolor) :
Poruszające się światło barwy białej

6) Czy na powierzchni obiektu widać było okna, lub inne elementy? :
Nie

7 ) Czy obiekt emitował światło, czy sam był jakby wykonany ze światła? :
Pulsował początkowo czerwono-żółtym światłem, później świecił tylko stałym białym światłem.

8 ) Czy emitował dźwięki ? :
Nie słychać było

9) Jak obiekt zniknął? :
Błyskawicznie

10) Ile trwała obserwacja ? :
Trochę ponad minutę

11) Czy mogło być więcej świadków? :
W najbliższym otoczeniu nie zaobserwowałem

12) Pozorna odległość obserwatora od obiektu – nie większa niż 200 m ? większa niż 200 m ? :
Kilka kilometrów

13) Jakie emocje towarzyszyły ? :
Zaciekawienie a później zdumienie


Opracował Piotr Gadaj

Jeśli ktoś z państwa był obserwatorem niezidentyfikowanego obiektu latającego lub innego zagadkowego zjawiska to proszę o kontakt na adres e-mail : ponury1@poczta.onet.eu lub na priv na facebooku.Na życzenie zapewniam anonimowość.


                                                                        Obrazek dla urozmaicenia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz