Polecam

wtorek, 2 kwietnia 2019

UFO nad Ahaus (Niemcy), 24-03-2019

Obserwatorem jest pan Jarosław z którym skontaktowała mnie moja znajoma prowadząca jedną z grup o tematyce paranormalnej do której zwrócił się ze swoją obserwacją.Dostałem wideo,zdjęcia z miejsca obserwacji (wykonane w innym czasie) i krótkie informacje.


Miejsce obserwacji to miasto Ahaus w Niemczech, a data to 24 marca 2019 r., godziny wieczorne.

Wideo nakręcone przez świadka :








Miejsce obserwacji : 




Relacja świadka :

Podczas parkowania przed domem zauważyłem światła samolotu.Najpierw były migające światła samolotu, potem inne światło.Szybko pobiegłem na taras i zacząłem nagrywać
Światło było, ale samolotu nie znalazłem Dziwne ale znikł.Obiekt przeciął mu linię lotu. Samolot leciał na 1 godzinie. Obiekt z 12 spadał lekko na 2.Bez dźwięku Cisza totalna.


Opracował Piotr Gadaj

Jeśli ktoś z państwa chce się podzielić swoimi materiałami lub sprawozdaniem z obserwacji niezidentyfikowanego obiektu latającego lub innego fenomenu to proszę pisać do mnie na adres e-mail lub na priv na faceboooku. Zapewniam anonimowość na życzenie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz