Polecam

poniedziałek, 31 grudnia 2018

UFO w Bojanach, woj.Mazowieckie; lata "10 XXI w.

Mamy kolejną obserwację niezidentyfikowanego obiektu latającego, gdzie informacje są szczątkowe, a samo zdarzenie nie należy do jakiś niezwykle fenomenalnych.Uważam, że warto poświęcać uwagę tego typu zgłoszeniom i je dokumentować ocalając od zapomnienia, gdyż w jakimś małym stopniu ubogacają nasza polską ufologię.

Obserwatorem jest Arek, a informacje o incydencie przekazuje mi jego mama Bożena ( imiona zmienione ), która powiadamia mnie już o kolejnym zdarzeniu ze sfery Nieznanego.Zajście ma miejsce w Bojanach w województwie Mazowieckim, dokładnej daty, a nawet roku nie udało się ustalić.Może dzięki tej publikacji znajdą się inni świadkowie owej obserwacji.

Raport :


1) Data i godzina zdarzenia: lata '10 XXI w. - relacje dostałem w grudniu 2018 r. - na pytanie o datę dostałem odpowiedź " kilka lat temu "

2) Miejsce zdarzenia : Bojany, gmina Brok, powiat Ostrowski, woj. Mazowieckie, Polska  

3)  Pozorna wielkość obiektu, kształt : punkt światła bardzo mocny, jak reflektor helikoptera, o zimnym świetle, który poruszał się zygzakiem, na wysokości mniejszej niż przeloty samolotów.Lot przypominał lot ważki, zawisał, zmieniał kierunek.

4) Czy emitował dźwięki ? : Nie

5) Jakie emocje towarzyszyły ? : pamiętam, że syn powiedział mi o tym dopiero rano, bo bał się, że pójdę oglądać i mnie porwą

6) Ile trwała obserwacja ? : kilka minut

Opracował Piotr Gadaj

Jeśli ktoś z państwa uważa, że mógł być świadkiem tej obserwacji to proszę zgłaszać się do mnie na priv na facebooku lub na adres e-mail : ponury1@poczta.onet.eu 
Zgłaszać się mogą również osoby, które były obserwatorami niezidentyfikowanego obiektu latającego lub innego zjawiska z pogranicza nauki.


                                                        grafika pokazująca przybliżone miejsce obserwacji

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz