Polecam

piątek, 4 stycznia 2019

Współpraca na polu nieznanego z Argentyną w 2018 r.

W czerwcu 2018 r. podjąłem współpracę z Argentyńskim czasopismem o tematyce zjawisk nadprzyrodzonych Phenomena Magazine ( en Español ).W efekcie ukazały się w trzech numerach trzy moje materiały dotyczące incydentów z terenu Polski.Powyżej wspomniane numery są do pobrania za darmo w e-wersji.

Czasopismo jest redagowane w języku hiszpańskim, ale podam też linki do tych artykułów, które są napisane po polsku i znajdują się na moim blogu.

W rubryce współpracowników widnieje moje nazwisko obok m.in Philipa Mantle - światowej sławy badacza UFO :



Pierwszym przypadkiem opisywanym przez mnie, którym zainteresowała się strona argentyńska była obserwacja Niezidentyfikowanego Obiektu Latającego, której dokonał zgłaszający się do mnie żołnierz Wojska Polskiego.Materiał pojawił się w lipcowym numerze Phenomena Magazine en Español.

Zrzut ekranu z urywka artykułu :



Link pod którym numer jest do darmowego pobrania :



Link do artykułu po polsku na moim blogu : 


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

W sierpniowym numerze ukazał się mój materiał o nawiedzonym mieszkaniu w Krakowie, który powstał na podstawie opisu dziewczyny, która przedstawiła mi swoje przeżycia.

Zrzut ekranu z początku artykułu : 


Numer do bezpłatnego pobrania : 



Artykuł w języku polskim na moim blogu :

http://wtajemniczeni-pg.blogspot.com/2017/09/nawiedzone-mieszkanie-w-krakowie.html

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Trzecim tematem, którym się zainteresowano jest moja publikacja " UFO nad Mazowszem, grudzień 2017 " powstała na podstawie przekazanej mi relacji od kobiety, która widnieje w moim archiwum pod kryptonimem " Bożena ".W argentyńskim czasopiśmie ukazało się to we wrześniu.

Zrzut z początku artykułu :



Pdf do darmowego pobrania :


Link do wersji polskiej : 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz