Polecam

sobota, 18 listopada 2023

Tajemnicze światła w Krakowie

Relacja i wideo z obserwacji tajemniczych świateł w Krakowie.


Zgłaszający : Dariusz 

Data zgłoszenia : 6 sierpnia 2023 r.

Miejsce incydentu : Kraków, woj. Małopolskie 

Data incydentu : 12 lipca 2023 r., godz. : około 01:00 nad ranem


Relacja :


Dariusz : Hejka. Z 11 na 12 lipca parę minut po północy , mój kolega widział bardzo dziwna sytuację na niebie. Zobaczył kilka punktów na niebie w kolorze pomarańczowym. Później niebieskie. Z tego co mówił to wyglądało jak bitwa między nimi. Nagrał kawałek tego zjawiska ale dosłownie 1 minutę. Zawiesił mu się telefon. Wysłał mi nagranie ale tak naprawdę bardzo mało widać na nim. Był u mnie ostatnio i pokazał na swoim telefonie co ma. I to że ja mu nie wierzyłem . Ale to co zobaczyłem .............Piotrek!!!!!!!! Zwariowałem .......brak mi słów. Pół nieba wyglądało jak by elektryzowało. Całe świeciło i pełno dziwnych świateł. Oglądał to jakąś godzinę po czym wszystko zniknęło . Pamiętam że ja tego wieczoru paliłem papierosa na balkonie u mnie i oglądałem gwiazdy. Nie było ani jednej chmurki . Mój kolega mieszka jakieś 20 km dalej i też u niego czysto było. Jak to wszystko się skończyło to z powrotem było widać gwiazdy. Słuchaj, widzę jeździsz po Polsce. Powiedz czy będziesz w Krakowie ? Może byśmy spotkali się i pokazali ci nagranie ?

 

Piotr Gadaj : Cześć. Dzięki za zgłoszenie. Zapiszę sobie w archiwum. Jakbym był w Krakowie to się odezwę. Ale w najbliższym czasie to raczej nie. Pozdrawiam

 

Dariusz : Ok. Jak nam się uda skopiować nagranie w oryginalnych rozmiarach to ci wyśle z dokładnym opisem zdarzenia. Nie chce być paranoikiem ale ostatnio jak rozmawiamy o tym z kolegą to jakoś dziwnie nam dwóm w tym samym momencie telefony się zawieszają. Próbował też na komputer wrzucić nagranie ale też bardzo słaby obraz jest.

 

Piotr Gadaj : Jakby co to proszę spróbować wysłać nagranie na e-mail : ponury1@poczta.onet.eu

 

Dariusz : Hej. Oglądałeś? Masz jakąś teorie na ten temat?

 

Piotr Gadaj : Hej. Oglądałem. Ciężko coś wywnioskować. Ale ciekawe.

 

Dariusz : No właśnie ciężko cokolwiek powiedzieć. Nie ma innej kopii. Kolega powiedział że coś się stało z jego telefonem bo mu filmik zniknął z galerii. A w czasie tego zdarzenia kiedy nagrywał, to tylko 50 sekund nagrał bo telefon mu się zawiesił. Zresztą coś dziwnego dzieje się z telefonami , bo tak samo jak on, ja też mam dziwne sytuacje. Nigdy mi telefon się nie zawiesza, ale kiedy rozmawiam z nim na temat dziwnych zjawisk jakie widzimy to telefony się same wyłączają.

 

Dariusz : Szukałem informacji na ten temat w necie. Czy coś było dziwnego na niebie. Czy ktoś coś widział ale nie znalazłem ani jednej wzmianki na ten temat.

 

Piotr Gadaj : Witaj. Zaklasyfikowałem to jako "tajemnicze światła".


Video :




Jeśli ktoś z państwa chciałby podzielić się ze mną swoimi przeżyciami z Nieznanym to proszę pisać do mnie na priv na facebooku lub na maila : ponury1@poczta.onet.eu . Na życzenie zapewniam anonimowość.

Piotr Gadaj

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz