Polecam

niedziela, 19 listopada 2023

Ciąg dalszy przeżyć Anny P.

Kolejny opis Anny, która opowiada o swoich tajemniczych przeżyciach.


Zgłaszająca : Anna P

Data zgłoszenia : 15 października 2023 r.

 

Relacja :

"Ostatnio miałam takie znaki , sama nie wiem ,czy to było ostrzeżenie ,przypuszczam , że tak .Otóż w maju tego roku zaczęły dziać się w domu dziwne rzeczy ,nawet w dzień,  pukania bardzo głośne ,stukania i kroki po całym domu w dzień i w nocy .Nikogo nie było widać , ale było słychać ,jakoś bałam się tego nie wiem czemu .Potem pojawiały się sny o zmarłych raz ciocia mi się śniła w jakimś pokoju na bujanym fotelu,  przykryta grubym kocem , z uśmiechem dawała mi czekolady ,coś mòwiła do mnie ,ale nic nie słyszałam .Potem wujek , śnił mi się ktòry rok temu zmarł tak nagle , śnił mi się tak jakby przez mgłę . Potem po miesiącu zaczęłam się źle czuć , robiło mi się słabo , zaczęłam robić badania , okazało się że muszę badać się onkologicznie w poradni w Szpitalu w Koperniku w Łodzi , byłam tam kilkanaście razy przebadano mnie z dokładnością i nadal szukają przyczyny ,mòwią ,że gdzieś jest guz i nie mogą go znaleźć , mam wysokie markery nowotworowe Roma . Minęło już parę miesięcy jednak ciągle karzą sprawdzać markery z krwi , są już takie momenty ,że robi mi się ciemno w oczach i mam wrażenie ,że zaraz upadnę .Jeden z profesoròw powiedział mi że wyglądam na bardzo zdrową kobietę jednak gdzieś jest guz i będą szukać dalej. Te sny i pukania w domu i kroki zniknęły , być może to był znak , że mam się ratować ,szukać i żyć … "


                                                                                 obraz z Google jako dodatek


Jeśli chcesz podzielić się swoimi przeżyciami bądź materiałami to napisz do mnie na e-mail : ponury1@poczta.onet.eu lub na Messenger Fb.

Piotr Gadaj 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz