Polecam

sobota, 23 września 2023

Anna P. i nadprzyrodzone moce

Tajemnicze głosy, fizyczne zadrapania na ciele i miejsce odbierające energie, po opuszczeniu którego Anna wraca do pełni sił.


Zgłaszająca : Anna P.

Data zgłoszenia : 15 czerwca 2023 r.

 

Relacja :

" Ja też w wieku 4 lat słyszałam głosy ,ktòre wołały moje imię ,te głosy były przeraźliwe ,jakby wołały o pomoc ,czy ratunek. Te głosy słyszałam do 28 roku życia ,2 razy na rok miewam straszne głębokie zadrapania ,ktòre się źle goją , takich długich  pazurów  .Gdy jestem w domu ,bo mieszkam u męża 23 lata ,to będąc w domu ,odczuwam takie zmęczenie , straszne bòle niewiadomego pochodzenia ,gdy jestem po za domem , to czuję się świetnie nic mnie nie boli ,gdy tylko wejdę do domu to miewam straszne bòle . "


                                                                                grafika jako dodatek


Jeśli ktoś z państwa chciałby podzielić się ze mną swoimi przeżyciami z Nieznanym to proszę pisać do mnie na priv na facebooku lub na maila : ponury1@poczta.onet.eu . Na życzenie zapewniam anonimowość.

Piotr Gadaj

1 komentarz:

  1. Pani Aniu P. może trzeba znaleźć dobrego egzorcystę.... ma Pani tyle niesamowitych
    przeżyć,a niektóre to horrory!!!Gdyby za tym stały dobre moce ,czuła by się Pani dobrze, a jest wręcz odwrotnie.Czy Pani jakoś dokumentuje np.te straszne zadrapania poprzez robienie zdjęć lub filmików z komórki?
    Pozdrawiam :) E.

    OdpowiedzUsuń