Polecam

sobota, 30 września 2023

UFO nad Anglią

Obserwacje Niezidentyfikowanych Obiektów latających, których dokonała Beata mieszkająca w Anglii. 


Zgłaszająca : Beata

Data zgłoszenia : 11 luty 2023 r.

Relacja :

"Witam, ja codziennie patrzę w niebo i już nie raz widziałam coś dziwnego, pierwszy obiekt jaki widziałam w Anglii było to 11 lat temu to była kolorowa kula, która wisiała na niebie i od czasu do czasu się przemieszczała jakby skakała, później długo nie widziałam natomiast w tamtym roku widziałam 3 obiekty w ciągu tygodnia, były dosyć wysoko i mogę opisać jak wyglądały z tej wysokości, wyglądały jak talerz okrągły nie leciał tak jak samolot ani ptak, leciał dziwnie pomału, szybko i znów pomału, nie miał żądny świateł ani nie było go słychać żadne z nich nie dawały żadnego dźwięku, nawet w tym roku widziałam wieczorem, ale był bardzo wysoko, myślałam że to gwiazda tego nie potrafię opisać bo był za wysoko, leciał bardzo wolno nawet nie wiem czy to był obiekt być może jakaś sonda, ze 3 lata temu widziałam obiekt w kolorze czerwonym cały czerwony, myślałam że to samolot, ale samolot nie jest taki okrągły i nie świeci w jaskrawym czerwonym kolorze światło było zbyt rażące aby na to patrzeć też był beż dźwięku, żadne z nich nie ukrywało się ani nie uciekało, 2 dni temu widziałam coś co przypominało reklamówkę nawet tak samo powiewało jak plastykowa reklamówka, przyglądałam się w to co to może być ale to znikło po kilku sekundach na moich oczach. "




Jeśli ktoś z państwa był obserwatorem niezidentyfikowanego obiektu latającego lub innego Nieznanego zjawiska i chciałby się tym podzielić to proszę pisać do mnie na Messenger Fb lub na maila : ponury1@poczta.onet.eu . Na życzenie zapewniam anonimowość.                                           

Piotr Gadaj

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz