Polecam

czwartek, 31 sierpnia 2023

Przeżycia Anny P

 Kolejne nadprzyrodzone przeżycia, którymi podzieliła się Anna P.


Zgłaszająca : Anna P

Data zgłoszenia : 14.06.2023 r.


Relacja : 

"Boje się , co ja mam robić ,czy ja mam iść do Egzorcysty ? Co ja mam robić ? Zauważyłam ,że w domu domownicy się dziwnie zachowują i to nie od dziś. Co noc o godzinie 3 coś puka i w szafie , myślałam ,że to że staroci w tej szafie, wszystko puka i stuka ,więc kupiłam nową i postawiłam w innym miejscu pokoju ,nic nie pomogło co noc godzina 3 te pukania w szafie mnie budzą .Tydzień temu myłam pomnik ,tam gdzie spoczywa moja mama i szafek i babcia będąc na pomniku i go myjąc ,poczułam pukanie i huk trumny  tam gdzie moja mama po tej stronie spoczywa ,  ,aż drżenie na rękach i nogach poczułam , też mnie strach obleciał ,bo nigdy mi się to nie zdarzyło . Mało tego często w domu czuję smród zgniłego spalonego mięsa .Czy ja mam poświęcić wodą święconą dom ? Co ja mam robić ?  
Moja 4 letnia bratanica była u mnie na 4 dni  i powiedziała do mnie tak .Ciociu ja w tym dom słyszę  głosy ,a ja pytam się bratanicy , co te głosy mówią  Marika ? Ciociu te głosy mnie wołają ,moje imię wołają."


inne przeżycia świadka :

http://wtajemniczeni-pg.blogspot.com/2023/06/umarem-ale-nadal-zyje.html#more


                                                                            obraz z Google jako dodatek


Jeśli ktoś z państwa chciałby podzielić się ze mną swoimi przeżyciami z Nieznanym to proszę pisać do mnie na priv na facebooku lub na maila : ponury1@poczta.onet.eu . Na życzenie zapewniam anonimowość.

Piotr Gadaj

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz