Polecam

piątek, 30 czerwca 2023

Umarłem, ale nadal żyję

 Relacja kobiety, która dostała dowód życia po śmierci od swojego przyjaciela.


Zgłaszająca : Anna P

Data zgłoszenia : 11 czerwca 2023 r.

Relacja : 

"Mam mnòstwo historii Panu do opisania ,oczywiście jak znajdę czas to Panu z chęcią opisze. W skròcie może coś opowiem ,chociaż ,to co zobaczyłam ostatnio ,to bardzo ,to przeżyłam .Mój przyjaciel zmarł rok temu ,byłam z nim zżyta od dzieciństwa ,jak brat i siostra ,chociaż powtarzał mi ,że bardzo mnie kocha ,jednak ja czułam do niego przyjaźń ,bo mam męża i rodzinę .Mój przyjaciel zachorował na nowotwór złośliwy ,przed jego śmiercią prosiłam go ,że gdy umrze żeby dał mi znać ,czy tam na górze ,lub na dole coś istnieje , tej nocy gdy zmarł ,ja jeszcze o tym nie wiedziałam ,że on nie żyje ,tej nocy nie mogłam spać więc poszłam do kuchni zrobić sobie ciepłej herbaty ,siedzę sobie przy stole ,a nagle u progu kuchni zrobiła się gęsta biała mgła ,a z tej białej mgły wyszedł przepiękny ,błękitny Tygrys ,był tak piękny i tak patrzył na mnie z miłością ,miał takie radosne oczy i stał przede mną ,gdy wyciągnęłam dłoń ,aby go pogłaskać ,on zniknął ,została tylko mgła .  Wtedy zrozumiałam ,że mój przyjaciel dał mi znać , że istnieje Niebo i Raj. " 


                                                                                 obraz z Google jako dodatek


Jeśli ktoś z państwa chciałby podzielić się ze mną swoimi przeżyciami z Nieznanym to proszę pisać do mnie na priv na facebooku lub na maila : ponury1@poczta.onet.eu . Na życzenie zapewniam anonimowość.

Piotr Gadaj

2 komentarze:

  1. Jestem ciekawa A dlaczego tygrys błękitny a nie pojawił się jako dusza duch tego człowieka jej przyjaciela dusza kształtu ludzkiego to jest ciekawe dla mnie to trochę pod kolorowane jest bajka bo ludzie którzy odchodzą to dusza ukazuje się w postaci ludzkiej ponieważ jeszcze nie potrafi się materializować w coś innego świeżo po opuszczeniu ciała materialnego ludzkiego

    OdpowiedzUsuń
  2. Jedyne co jeszcze przychodzi mi do głowy a nodacy nie mojego komentarza to mógłby być jego Anioł Stróż wtedy ukazał się jej w takie a nie inny sposób a nie on sam albo jego opiekun duchowy wyższa jaźni

    OdpowiedzUsuń