Polecam

niedziela, 26 marca 2023

UFO pod Częstochową, 17.03.2023 r.

Obserwacja niezidentyfikowanego obiektu latającego, której dokonał Tomek z ekipy Orbita N wraz ze swoją żoną.


Zgłaszający : Tomek

Data zgłoszenia : 18 marca 2023 r.

Miejsce incydentu : na trasie Mstów - Częstochowa, woj. Śląskie

Data incydentu : 17 marca 2023 r.

 

Relacja :

" Hejka. Zdarzenie miało miejsce 17.03.2023r,godz. 17:30, ok. 10-20 km od miejscowości Mstów koło Częstochowy. Szacowana wielkość obiektu to jak na moje oko ( jechałem autem) ok100-150 m. Obiekt był w kształcie dysku, jakby spłaszczony, koloru nie widziałem ,.ponieważ obiekt ten posiadał bardzo silne , mocne natężenie światła prawie na całej jego szerokości. Nie widziałem czy na powierzchni obiektu są jakieś okna. Kolor wydawał mi się srebrny. Niestety odległość ode mnie do obiektu była spora , jeszcze widziana z samochodu. Obiekt emitował światło i to bardzo silne. Zdziwiło mnie , że ten obiekt zniknął w jednej chwili, co nie pasuje do samolotu. Obserwacja trwała ok. 20-30 sekund. Moja żona też to widziała. Odległość była większa niż 200 Emocje jakie towarzyszyły to zainteresowanie, ponieważ po raz pierwszy coś takiego widziałem.. Jadąc z Częstochowy do miejscowości Mstów w okolicach ulicy Warszawskiej zobaczyłem obiekt, który emitował bardzo silne światło na całej jego szerokości. Świadkiem była moja żona, która jechała ze mną. Niestety po około 20-30 sekundach już go nie było, a jestem pewny że utrzymywał się w jednym miejscu. Spoglądałem w niebo po tym zdarzeniu ale już więcej nic się nie pokazało. "


                                                                                     obraz jako dodatek


Jeśli ktoś z państwa był obserwatorem niezidentyfikowanego obiektu latającego lub innego Nieznanego zjawiska i chciałby się tym podzielić to proszę pisać do mnie na Messenger Fb lub na maila : ponury1@poczta.onet.eu . Na życzenie zapewniam anonimowość.

 Piotr Gadaj

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz