Polecam

środa, 9 lutego 2022

Ktoś niewidzialny odwiedza dworzec w Mrozach ( Mazowieckie )

Mój znajomy, który jest pracownikiem ochrony na Dworcu PKP w miejscowości Mrozy, w powiecie Mińskim, woj. Mazowieckie wstawił interesujące wideo na facebooku. Nagranie, które wykonał świadczy według niego o tym, że ktoś niewidzialny odwiedza dworzec. Skontaktowałem się z nim w tej sprawie na messenger i tak powstała ta publikacja.

Świadkiem jest mój znajomy Robert A., którego znam od 2015 r z czasów kiedy pracowałem w ochronie i jeździłem z nim w patrolu interwencyjnym.

Tajemnicze zajścia obserwował podczas pełnienia służby dwa razy : 5 lutego i 8 lutego 2022 r. między godziną 21.00 a 22.00 .

Wideo : 



Jego relacja :

„ Na zewnątrz przed wejściem jest czujka ruchu, aby drzwi otworzyły się musi być ruch. Nikogo nie ma, a ruch drzwi jest i gałęzi nie ma tam by zasłaniały czujkę, tak samo wychodząc z dworca. W środku też by światło zaświeciło się musi być ruch, są czujki a nikogo nie ma, pusto, a światło zaświeciło się.....ja wyszedłem służbowym wyjściem nie przez sale. I słuchaj prawdopodobnie może to być duch zmarłej kasjerki z dawien dawna. Takie info mam. " 


Jeśli chcesz podzielić się swoimi materiałami lub relacją to napisz do mnie na e-mail : ponury1@poczta.onet.eu lub na messenger Fb. Na życzenie zapewniam anonimowość.

Piotr Gadaj

1 komentarz:

  1. Proszę prześledzić historię dworca w latach II wojny światowej. Oglądając filmik miałam skojarzenie z naszą aktualną sytuacją zagrożenia wojną i exodusem ludzkich dusz uciekających z zagrożonej Warszawy...

    OdpowiedzUsuń