Polecam

niedziela, 6 czerwca 2021

UFO nad Lochristi (Belgia), 30-05-2021

Dotarło do mnie nagranie wideo z niezidentyfikowanym obiektem latającym. Zapraszam do zapoznania się.

Na początku chciałem podziękować Natalii Grajewskiej, która oznaczyła mnie i dodała do grupy, gdzie owe wideo zostało wstawione. Po zapoznaniu się napisałem do autora posta na priv. Krótka wymiana słów z panem Adrianem poskutkowała podesłaniem mi tego nagrania. Wstępnie zaklasyfikowałem to jako niezidentyfikowany obiekt latający.



                                                                                                              grafika jako dodatek


Miejsce incydentu : Lochristi, Belgia

Data i godzina incydentu : 30.05.2021 r., godź. 23.10

Nagranie :



Jeśli ktoś z państwa chce się podzielić swoimi materiałami lub relacjami to proszę pisać do mnie na e-mail : ponury1@poczta.onet.eu lub na messengera Fb.

 Piotr Gadaj

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz