Polecam

poniedziałek, 24 maja 2021

UFO w Södertälje (Szwecja), 21-05-2021

Do zaprezentowania mam materiał dotyczący dwóch niezidentyfikowanych obiektów latających uchwyconych na wideo. Otrzymałem go od Piotra, który po raz kolejny podzielił się ze mną swoją rejestracją. Tym razem prezentację poprzedzi kilka słów wstępu ode mnie.


Sięgając pamięcią lata wstecz przypomina mi się program w telewizji, którego gościem był jeden z ojców polskiej ufologii Kazimierz Bzowski.  Prezentował on prowadzącemu nagrania niezidentyfikowanych obiektów latających. Jakież było moje ogromne zawiedzenie, że zamiast spektakularnych nagrań z wielkim statkiem latającym, gdzie byłoby widać detale jakby się nagrywało jadący samochód, zobaczyłem jakieś kropki i tym podobne. Matuchno to ma być UFO, a to ten słynny ufolog ?! co jest do diaska?! - pomyślałem sobie.

Jak na ironie losu dziś sam dokumentuje takie przypadki, bo jako osoba siedząca głęboko w ufologii i posiadająca dostateczną wiedz wiem, że często w ten sposób manifestują się niezidentyfikowane obiekty latające. Następną kwestią jest to, że podchodzę sceptycznie do zgłoszeń. I tutaj trzeba niektórym wyjaśnić czym jest sceptycyzm - otóż nie jest to negowanie wszystkiego po kolei i krzyczenie, że to "folia", że to fake, że to na pewno nie ma podłoża o zabarwieniu Nieznanego. Otóż sceptycyzm oznacza na samym początku próby doszukiwania się wyjaśnienia racjonalnego, jeśli się nie znajdzie to zakwalifikowanie wstępne jako " Nieznane ", " Niezidentyfikowany obiekt latający ".Później następuje wrzucenie do archiwum, a potem ewentualna publikacja. Jednak wciąż należy mieć otwarty umysł, że wytłumaczenie racjonalne może się znaleźć.

                                                                   

                                                                           grafika z google jako dodatek

Przejdźmy teraz do materiału, który dziś chce zaprezentować. Jest to nagranie, gdzie niezidentyfikowane obiekty latające mogło dostrzec dopiero wprawne oko i przeglądania klatkowe. Z głównego wideo dostały utworzone dwa kolejne, aby przybliżyć obiekty i pokazać te momenty w których przelatują. Utworzone zostały również zrzuty ekranu z zaznaczeniem owych obiektów i jedno dodatkowe, gdzie został uchwycony przelatujący ptak. To ostatnie dodałem tak gwoli ciekawostek.

Główne wideo : 

obiekt nr. 1 jest widoczny w 3 sekundzie

obiekt nr. 2 w 15 - 16 sekundzie

Tym, którzy od razu nie dostrzegą proponuje zobaczyć najpierw pozostałe materiały, a dopiero potem wrócenie do głównego wideo. Tak będzie łatwiej je dostrzec.


obiekt 1 :

zrzut ekranu : 



wideo dodatkowe :




obiekt 2 : 

zrzut ekranu :


wideo dodatkowe : 



A tutaj gwoli ciekawostek zrzut ekranu gdzie został uchwycony przelatujący ptak - 5 sekunda : 





Jeśli ktoś z państwa chce się podzielić swoimi materiałami lub relacjami to proszę pisać do mnie na e-mail : ponury1@poczta.onet.eu lub na messengera Fb.

Piotr Gadaj


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz