Polecam

sobota, 22 maja 2021

UFO nad Amsterdamem ( Holandia )

W tej publikacji będzie o obserwacji zagranicznej. Niezidentyfikowany obiekt latający w kształcie trójkąta został zaobserwowany w Amsterdamie. Przypadek klasyfikuje się jako CE1- bliskie spotkanie pierwszego stopnia.


Data zgłoszenia : 12 maja 2021 r.


CE1 - ang. Close Encounter of the First Kind, pol. bliskie spotkanie pierwszego stopnia. UFO obserwowane z odległości nie większej niż 200 metrów, bez oddziaływania na otoczenie i człowieka.


Raport :


1) Data i godzina zdarzenia : 28.08.2019 r, godź. ok 21.20 - 21.30

 

2) Dokładne miejsce obserwacji : Amsterdam, Hoofdweg, Holandia

 

3) Kierunek, w którym znajdował się obiekt : północ

 

4) Pozorna wielkość obiektu (w porównaniu do tarczy księżyca w pełni) : " Wielkość trudno oszacować. 60 metrów, może więcej "

 

5) Wygląd obiektu (kształt, kolor) : Czarny trójkąt

 

6 ) Czy obiekt emitował światło, czy sam był jakby wykonany ze światła? : " Widać było trzy czerwone światła, stale świecące i jedno migające co sekundę "

 

7 ) Czy emitował dźwięki ? : nie

 

8) Jak obiekt zniknął ? : " Obrócił się w miejscu i odleciał na wschód. Znikł mi z pola widzenia za zabudowaniami "

 

9) Ile trwała obserwacja ? : ok. 3 minuty 

 

10) Czy mogło być więcej świadków ? : świadek i jego znajomy

 

11) Pozorna odległość obserwatora od obiektu : : odległość 80 - 100 m

 

12) Jakie emocje towarzyszyły ?  : " Emocje dość upiorne "



                                                                                 grafika z google jako dodatek


Relacja :

" Siedziałem w salonie i grałem online, gdy usłyszałem grzmot. Przyszła burza, a ja postanowiłem wyjść na ulice, bo poczułem taką dziwną wewnętrzna potrzebę ( to w sumie było dość dziwne). Gdy wyszedłem na zewnątrz, zauważyłem dziwne żółte chmury, nie spadła ani kropla, tylko błyski przez chmury. Kontem oka zauważyłem, że w powietrzu wisi jakiś obiekt. Miał czerwone światła i jedno migoczące niebieskie. Gdybym porządnie w niebo nie spojrzał, to intuicyjnie myślałbym, że to śmigłowiec czy coś. Obiekt okazał się olbrzymi i nie dowierzałem na co patrzę, zamurowało mnie na chwile. Nie wiedziałem co mam robić. Przypomniałem sobie, że nie mam telefonu przy sobie, że leży przy laptopie. Pobiegłem po niego do mieszkania. Krzyknąłem do kolegi z pracy że na dworze wisi ogromny statek UFO. Chwyciłem tel i okazało się że niestety był rozładowany. Gdy wybiegliśmy z Tomkiem, obiekt obrócił się w miejscu i bez dźwięku odleciał na wschód. Najśmieszniejsze jest to, że ten obiekt tam wisiał, a przejechało w tym czasie może 4 osoby na rowerach. Wszyscy mieli słuchawki w uszach i gapili się w smar fony. Hoofdwego to dość spokojna ulica, jak na Amsterdam. Jest położona 20 min pieszo od centrum. Była godzina 21.20 - 21.29 coś koło tego. Całe zajście trwało może z 2,5-3 min. Widziałem wiele dziwnych obiektów w moim 35 letnim życiu, ale ten widok przypieczętował wszystko. "


Wizualizacje obiektu stworzone przez świadka :






Jeśli ktoś z państwa był obserwatorem niezidentyfikowanego obiektu latającego lub innego Nieznanego zjawiska i chciałby się tym podzielić to proszę pisać do e-mail : ponury1@poczta.onet.eu lub znaleźć mnie na facebooku . Na życzenie zapewniam anonimowość.

 

Opracował Piotr Gadaj


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz