Polecam

poniedziałek, 31 maja 2021

Tajemnicze zjawisko świetlne, Koszalin, 22-05-2021

 Relacja dotyczy tajemniczego zjawiska świetlnego, które w przekonaniu świadka było obcym obiektem.


Data zgłoszenia : 28-05-2021 r.

Miejsce incydentu : ul. Mieszka I, Koszalin, woj. Zachodniopomorskie, Polska

Relacja :  

" Niedawno spotkałam się z czymś, czego nie potrafię sobie logicznie wytłumaczyć. Noc z 21 na 22 mają. Godzina 2 z minutami. Wyszłam zapalić i jak zwykle gapiłam się na tym razem zachmurzone niebo. Nie wiem skąd i jak, w każdym bądź razie widziałam przebijające się przez chmury i przez nie rozproszone światło zmieniające się. Czerwone, niebieskie, czerwone, niebieskie...... Długo obserwowałam to zjawisko i jestem przekonana, że był to obcy obiekt. Byłam i jestem pod wrażeniem tego, co widziałam. Samego obiektu nie widziałam. Tylko rozproszone i zmieniające kolory światło. Bez dźwięku. Widziałam to tylko ja. Nie potrafię niestety określić odległości. Obserwowałam to zjawisko ok 20 minut. A emocje były, od razu skoczyła adrenalina. Prawdę mówiąc, trochę się bałam. " 

Jeśli ktoś z państwa chce się podzielić swoją relacją lub materiałami to proszę pisać do mnie na e-mail : ponury1@poczta.onet.eu lub na messenger FB.

Piotr Gadaj

1 komentarz: