Polecam

wtorek, 9 lipca 2019

UFO we wsi Sady (Mazowieckie)

Ten materiał będzie o obserwacji niezidentyfikowanego obiektu na niebie, który zaobserwowała osoba sensytywna występująca w moim archiwum jako Basia, wraz ze swoim chłopakiem.W tym przypadku uwagę przykuwa kształt - kształt gwiazd, które uformowały się w kształt koła tak jak na fladze Unii Europejskiej.

Data incydentu : połowa lipca, 2009 r.

Miejsce incydentu : Sady, powiat Przysuski, województwo Mazowieckie, Polska

Jej relacja :

" [...] Z byłym narzeczonym miałam jeszcze jedno dziwne przeżycie. Miało to miejsce również w wakacje 2009 roku. Byłam wtedy u niego w domu. Mieszka on w domu na wsi, kilkanaście kilometrów od miasta Przysucha, o ok. 40 km od Radomia. Rzecz miała miejscem którejś nocy, około godziny 22, gdy leżeliśmy już w łóżku. Mój chłopak już spał. Ja zasypiałam. Byłam o krok od zaśnięcia. Patrzyłam w okno i podziwiałam gwiazdy. Pamiętam jakie myśli krążyły mi wtedy po głowie: "Jakie piękne gwiazdy.... A to chyba gwiazdozbiór Wielkiego Wozu... Ale.... Chwileczkę! Przecież Wielki Wóz jest kanciasty, a to co ja widzę jest okrągłe! I dlaczego te "gwiazdy" są tylko w jednym miejscu na niebie?!" (tej nocy było pochmurno) Momentalnie otrzeźwiałam i usiadłam na łóżku. Widziałam na niebie "gwiazdy" w kształcie koła, tak jak na fladze Unii Europejskiej. Byłam w szoku. Odechciało mi się spać kompletnie. Natychmiast zaczęłam budzić swojego chłopaka. Jednak zanim się ocknął, owe zjawisko na niebie po prostu zniknęło! Nie wiedziałam co o tym myśleć. Położyłam głowę na poduszkę i za chwilę... koło z gwiazd zaczęło świecić znowu! Szybko trąciłam swojego chłopaka i pokazałam mu owo zjawisko. Na szczęście był rozbudzony i zdążył je zobaczyć, zanim ponownie zniknęło. Byłam tak podekscytowana, że chciałam wybiec na dwór, by móc lepiej to widzieć, jednak mój chłopak przepełniony strachem , zatrzymał mnie na siłę w domu. Bał się o mnie 
Nie wiem co to było, ale wyglądało mi to na UFO. A co Ty o tym sądzisz? Podaję przybliżony czas i miejsce (było to chyba około połowy lipca, ale nie jestem pewna, minęło w końcu tyle lat), bo być może ktoś inny w tym czasie również zaobserwował owe zjawisko na niebie. W każdym bądź razie mam na to świadka. "


                                                             grafika z google jako dodatek do materiału

Jeśli ktoś z państwa był obserwatorem niezidentyfikowanego obiektu latającego lub innego nieznanego zjawiska i chciałby się tym podzielić to proszę pisać do mnie na adres e-mal lub na priv na facebooku.Na życzenie zapewniam anonimowość.

Opracował Piotr Gadaj

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz