Polecam

czwartek, 4 lipca 2019

Startujące UFO ( Dolny Śląsk ), 1976

Do przedstawienia mam państwu raport z obserwacji niezidentyfikowanego obiektu latającego o której opowiedziała mi pani Teresa ( imię zmienione ).Incydent jest o tyle ciekawy iż mówi o starcie UFO i zgaśnięciu silnika, oraz świateł samochodowych.

Raport : 

1) Data i godzina zdarzenia : 1976 rok, koniec października, było ciemno

2) Dokładne miejsce obserwacji : na autostradzie w kierunku Olszyny (woj. Dolnośląskie),  w pobliżu lasu, gdzie stacjonowały w tamtych czasach Radzieckie wojska

3) Kierunek, w którym znajdował się obiekt : zachodni. NOL stał w lesie na drodze, tu gdzie teraz jest autostradą A4

4) Pozorna wielkość obiektu : obiekt był trochę mniejszy od słupa telegraficznego, w kształcie cygara

5) Wygląd obiektu (kształt, kolor) : obiekt był szary było ciemno tylko kolorowe światła się świeciły, światła nie oślepiały były kolorowe

6) Czy na powierzchni obiektu widać było okna, lub inne elementy? : nie było widać okien ,ani innych elementów

7 ) Czy obiekt emitował światło, czy sam był jakby wykonany ze światła? : "obiekt był szary tylko te kolorowe światła emitował ,on na stojąco stał na drodze, a przed wystartowaniem one pulsowały kolorowo, ale.nie oślepiały "

8 ) Czy emitował dźwięki ? : " Jak stał to nie emitował dźwięków.Uniósł się w górę i zrobił takie głośne,szy.. Jak szelest a potem tak nagle w bok i światła zaczęły zmieniać barwę i zniknął. "

10) Ile trwała obserwacja ? : " nie długo może kilka minut,byłam przerażona, nigdy wcześniej czegoś takiego nie widziałam, w aucie zgasł silnik i światła "

11) Czy mogło być więcej świadków ? : " obserwowałam przez szybę z auta , ja i mój mąż. Na tylnym siedzeniu była moja malutka córeczka.Przed nami były 2 auta,u nich też wyłączył się silnik. "

12) Pozorna odległość obserwatora od obiektu – nie większa niż 200 m ? większa niż 200 m ?  : większa niż 200 m

13) Jakie emocje towarzyszyły ?  :  szok, strach

14) Inne uwagi : " obiekt odleciał, auto zapaliło i pojechaliśmy dalej do Niemiec Te 2 samochody przed nami też odjechały i to było wszystko "



                                                                   grafika z google jako dodatek


Jeśli ktoś z państwa był świadkiem obserwacji niezidentyfikowanego obiektu latającego lub miał przeżycia z jakimś fenomenem wymykającym się poznaniu współczesnej nauki i chciałby się tym podzielić to proszę pisać do mnie na adres e-mail : ponury1@poczta.onet.eu lub na priv na facebooku. Anonimowość na życzenie gwarantowana.

Opracował Piotr Gadaj

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz