Polecam

wtorek, 30 lipca 2019

UFO nad Düren ( Niemcy )

Dziś o obserwacji niezidentyfikowanego obiektu latającego, którego dokonała osoba będąca w moim archiwum pod pseudonimem Teresa.Rzecz działa się nad Düren, w Niemczech, a świadkiem manifestacji obiektu, który wydawał również dźwięk była także jej przyjaciółka.Co ciekawe mąż, który jechał drugim samochodem usłyszał tylko wspomniany dźwięk.

Raport : 

1) Data i godzina zdarzenia : rok 2012 albo 2013, sierpień, po godź. 16.00

2) Dokładne miejsce obserwacji : zjazd z autostrady A4 w kierunku do Düren w Niemczech

3) Kierunek, w którym znajdował się obiekt : znajdował się nad zjazdem do Dùren w kierunku centrum 

4) Pozorna wielkość obiektu (w porównaniu do tarczy księżyca w pełni) : ok. 5 księżyców w pełni

5) Wygląd obiektu (kształt, kolor) : " obiekt wyglądał jak oko człowieka tylko ta źrenica wystawała na dole i u góry trochę ponad ,a więc był owalny i ta okrągła że tak powiem źrenica się obiecała ponieważ błyszcząca była, raz była, szara, to znowu srebrna. "

6) Czy na powierzchni obiektu widać było okna, lub inne elementy? : " na powierzchni obiektu nie było okien ani świateł, była grafitowa, a tylko to kółko w środku od czasu do czasu się srebrzyło więc się musiało obracać "

7 ) Czy obiekt emitował światło, czy sam był jakby wykonany ze światła? : srebrzyła ( pobłyskiwała na srebrno - przyp. autora) się tylko ta kula

8 ) Czy emitował dźwięki ? : obiekt wydawał piskliwy wysoki ton

9) Jak obiekt zniknął ? : wisiał jakby nad autostradą i nagle znikł

10) Ile trwała obserwacja ? : " obserwowaliśmy niedługo 3,do 4 minut może dłużej, było. więcej samochodów, więc inni musieli też to widzieć "

12) Pozorna odległość obserwatora od obiektu – nie większa niż 200 m ? większa niż 200 m ?  : wiele większa niż 200 metrów


Przebieg obserwacji : 

" Byłam umówiona na zakupy z moją przyjaciółką, ona mieszkała w Düren, w Niemczech , a  ja w Landgraaf w Holandii. Ja z mężem do niej pojechałam, ja się przesiadłam do niej do auta ,a mój mąż jechał przed nami.wiem że coś mi wypadło z ręki na podłogę auta i się trochę musiałam schylić na dół i w ten czas zobaczyłam ten obiekt i pokazałam mojej przyjaciółce, ona się trochę wystraszyła ,tak sobie to obserwowaliśmy, to było bardzo ciekawe,gdybym się nie schyliła po coś ,to bym tego nie widziała, mój mąż jechał przed nami i nic nie widział bo był skoncentrowany na aucie przed nim.Tylko powiedział, że jakiś dziwny głos coś wydawało. "

" Patrzyłam z zainteresowaniem do góry, ponieważ autem jechała moja przyjaciółka, a ja siedziałam obok, bo gdybym osobiście prowadziła auto to pewnie bym nie widziała, bo bym była skoncentrowana na jeździe, bo droga była pełna samochodów. To było bardzo interesujące, tym razem się nie bałam i byłam zaskoczona, że widzę to po raz drugi  i powiedziałam do koleżanki, że chętnie podała bym rękę na powitanie. "


Inne informacje :

To druga obserwacja UFO pani Teresy.Pierwszej dokonała w latach '70 XX w.Więcej tutaj : http://wtajemniczeni-pg.blogspot.com/2019/07/startujace-ufo-dolny-slask-1976.html

                                                                   obraz z google jako dodatek

Jeśli ktoś z państwa chciałby podzielić się swoimi przeżyciami z Nieznanym to proszę pisać do mnie na adres e-mail : ponury1@poczta.onet.eu lub na priv na facebooku. Zapewniam anonimowość na życzenie.

Opracował : Piotr Gadaj

1 komentarz:

  1. Dziwię się, że nikt nie zrobił zdjęcia, w dzisiejszych czasach to chyba pierwsza rzecz, o której się myśli ;P

    OdpowiedzUsuń