Polecam

sobota, 1 lutego 2020

UFO we wsi Ocypel ( Pomorskie )

Przedstawiam państwu raport z obserwacji niezidentyfikowanego obiektu latającego, dokonanej przez świadka, który zastrzegł sobie anonimowość.Mamy tu do czynienia z bliskim spotkaniem pierwszego stopnia.

Anonimowy świadek - dajmy mu kryptonim Filip obserwacji dokonał wraz ze swoją ówczesną dziewczyną.

Przypomnę czym jest CE-1 według klasyfikacji Josefa Allena Hyneka.
CE1 - ang. Close Encounter of the First Kind, pol. bliskie spotkanie pierwszego stopnia. UFO obserwowane z odległości nie większej niż 200 metrów, bez oddziaływania na otoczenie i człowieka.

Raport :

1) Data i godzina zdarzenia : Sierpień 2009, godziny nocne 

2) Dokładne miejsce obserwacji : Las we wsi Ocypel , woj. Pomorskie

3) Pozorna wielkość obiektu (w porównaniu do tarczy księżyca w pełni) : Połowa tarczy księżyca

4) Wygląd obiektu (kształt, kolor) :  " Obiekt miał kształt cygara. Dookoła niego znajdowały się różnokolorowe migające światła, nie pamiętam dokładnie jakie na pewno czerwone zielone i żółte. Te światełka mrugały po całej jego orbicie. "

5) Czy na powierzchni obiektu widać było okna, lub inne elementy? : Nie było widać okien

6 ) Czy emitował dźwięki ? : Emitował szum

7) Ile trwała obserwacja ? : Obserwacja trwała około 3-4 sekund 

8) Pozorna odległość obserwatora od obiektu – nie większa niż 200 m ? większa niż 200 m ?  : Około 100 do 200 m

9) Jakie emocje towarzyszyły ?  " Najpierw zdziwienie, a potem strach, odjechałem z tamtego miejsca "



                                                                              grafika z google jako dodatek


Przebieg zdarzenia : 

" Drugim świadkiem była moja ówczesna dziewczyna. Siedzieliśmy razem w aucie, zaparkowanym na jednej z leśnych dróg i w prześwicie między drzewami obserwowaliśmy gwiazdy przez przednia szybę samochodu. Nagle zauważyłem opisany wcześniej obiekt, leciał od prawej strony do lewej, nie umiem opisać z jakiego kierunku na jaki. Z początku myślałem ,że tylko ja to widziałem, ale gdy zapytała mnie co to było odparłem, że chyba ufo, na co zrobiła się blada odpaliłem silnik i odjechałem stamtąd. Cieszę się że mogę się tym z kimś w końcu podzielić bo jedyna osoba która nam uwierzyła był mój dziadek. " 



                                                                      dokładna lokalizacja miejsca obserwacji


Jeśli ktoś z państwa był obserwatorem niezidentyfikowanego obiektu latającego lub innego Nieznanego zjawiska i chciałby się tym podzielić to proszę pisać do mnie na priv na facebooku lub na maila : ponury1@poczta.onet.eu . Na życzenie zapewniam anonimowość.

Opracował Piotr Gadaj

1 komentarz:

  1. Tutaj czesciej to sie zdarza, widziałem kilka różnych dziwnych form obiektów w przeciągu 20 lat. Chromowane kule ( w dzień) dokładnie było to widoczne, szybko poruszające się obiekty w nocy i zwalniające z światłami jak powyżej, bądź w 2019 roku o 2 w nocy, zatrzymujacy sie i rozswitlajacy się obiekt jakby ogniem koloru niebiesko złotego który widzieli 5 osób będących że mna i znikający przy dużym błysku jak pioruna tylko w górę nieba .. buc moze jakis nowoczesny samolot antygrawitacyjny ... polecam patrzeć często w niebo, gdziekolwiek jesteśmy..

    OdpowiedzUsuń