Polecam

środa, 14 sierpnia 2019

UFO nad Bydgoszczą

Dziś będzie o przypadkach obserwacji niezidentyfikowanych obiektów latających nad Bydgoszczą,których dokonał pan Filip.


OBSERWACJA 1

Raport :

1) Data i godzina zdarzenia :  lipiec 2013, ok.23.00

2) Dokładne miejsce obserwacji : Bydgoszcz, woj. Kujawsko – Pomorskie, Polska

3) Kierunek, w którym znajdował się obiekt : południe

4) Pozorna wielkość obiektu : światła znacznie większe od gwiazdy tworzące trójką o bokach ok. 5 cm długości pozornej

5) Wygląd obiektu (kształt, kolor) : 3 białe światła tworzące trójką,t  po prostu stały bez ruchu na niebie, po jakimś czasie zgasły/zniknęły

6) Czy na powierzchni obiektu widać było okna, lub inne elementy? : " Nie wiedziałem powierzchni obiektu."

7 ) Czy obiekt emitował światło, czy sam był jakby wykonany ze światła? : " Widziałem tylko 3 punkty świetlne na niebie. "

8 ) Czy emitował dźwięki ? : bez dźwięku

9) Jak obiekt zniknął ? : światła po prostu zgasły/zniknęły

10) Ile trwała obserwacja ? : 10-15 minut

11) Czy mogło być więcej świadków ? : " Byłem sam przed blokiem. "

12) Pozorna odległość obserwatora od obiektu  : " obiekt unosił się na nocnym niebie, nie mam pojęcia jak mógł być wysoko. ( podejrzewam, że dalej niż 200m ) "

13) Jakie emocje towarzyszyły ?  : zaciekawienie, fascynacja

Przebieg zdarzenia : 

" Wyszedłem się przejść na spacer przed snem. Wracając już do domu, będąc przed moim blokiem spojrzałem w niebo. Zobaczyłem tam trzy światła tworzące trójkąt. Były jasne i białe, ale nie emitowały “nadmiaru” światła jak żarówka, bardziej przypominały światło z żarówki LED. Stałem tak kilkanaście minut zadzierając głowę do góry, aż światła zgasły "


OBSERWACJA 2

Raport :

1) Data i godzina zdarzenia :  sierpień 2013 r. ( ok. 1 miesiąc po pierwszej obserwacji ), ok. 23.00

2) Dokładne miejsce obserwacji : Bydgoszcz, woj. Kujawsko – Pomorskie, Polska

3) Kierunek, w którym znajdował się obiekt :  z kierunku południowego w kierunku północnym, a potem w zachodnim

4) Pozorna wielkość obiektu : jedno małe światło, podobne do bardzo jasnej gwiazdy, ale nieco większe

5) Wygląd obiektu (kształt, kolor) :  " widziałem tylko świetlny punkt "

6) Czy na powierzchni obiektu widać było okna, lub inne elementy? : " widziałem tylko świetlny punkt, żadnej powierzchni "

7 ) Czy obiekt emitował światło, czy sam był jakby wykonany ze światła? : punkt świetlny

8 ) Czy emitował dźwięki ? : bez dźwięku

9) Jak obiekt zniknął ? : nagle skręcił pod kątem 90 stopni i w mgnieniu oka pomknął przez niebo w linii prostej

10) Ile trwała obserwacja ? : około 20 - 30 sekund

11) Czy mogło być więcej świadków ? :  brak świadków

12) Pozorna odległość obserwatora od obiektu :  " podejrzewam, że powyżej 200 m "

13) Jakie emocje towarzyszyły ?  : ciekawość, zainteresowanie,

Przebieg zdarzenia : 

" Wracając z wieczornego spaceru tuż przed swoim blokiem spojrzałem w niebo. Zobaczyłem jasne światło, nie pulsowało, świeciło jednostajnym światłem. Przesuwało się miarowym tempem. Z ziemi wyglądało to dość powolnie. Nagle światło skręciło pod kątem 90 stopni na zachód i pomknęło. Dosłownie w sekundę jakby przeleciało całość widocznego nieba. "

                                                                      grafika z google jako dodatek

Jeśli ktoś z państwa był obserwatorem niezidentyfikowanego obiektu latającego lub innego nieznanego zjawiska i chciałby się tym podzielić to proszę pisać do mnie na adres e-mail : ponury1@poczta.onet.eu lub na priv na facebooku. Na życzenie gwarantuje anonimowość.

Opracował Piotr Gadaj

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz