Polecam

niedziela, 3 marca 2019

UFO nad Szczytnikiem (Mazowieckie), 22-02-2019

Tym razem będzie o obserwacji, której dokonałem osobiście.Obiekt tego typu widziałem tylko raz w życiu i pomimo prób znalezienia racjonalnego wyjaśnienia nadal zostaje czymś zagadkowym.Osoby, które dokonały podobnej lub innej obserwacji nocnych świateł niezidentyfikowanego pochodzenia proszę o kontakt.

Przebieg obserwacji :

Wyszedłem przed dom. Popatrzyłem na księżyc, który był w fazie 85 %.Wtedy mój wzrok przyciągnął mały czerwony obiekt wielkości gwiazdy. Obiekt przemieszczał się z południa na północ po horyzoncie wschodnim bardzo powoli, migocąc na czerwono, przy czym nie wydawał żadnych dźwięków. Potem odniosłem wrażenie, że obiekt zmienił kierunek i zaczął poruszać się w kierunku wschodnim, stawał się coraz mniej widoczny, aż przestałem go widzieć. W między czasie pobiegłem po aparat cyfrowy do pokoju, ale zrezygnowałem ze zrobienia zdjęcia ,gdyż wcale nie było go widać w obiektywie – zapewne ze względów małych rozmiarów i znacznej odległości.

Raport :


1) Data i godzina zdarzenia:  22-02-2019 r., godzina ok.22.50

2) Dokładne miejsce obserwacji : Szczytnik, powiat Miński, woj. Mazowieckie

 3) Kierunek, w którym znajdował się obiekt : wschód

4) Pozorna wielkość obiektu : wielkość gwiazdy

5) Wygląd obiektu : czerwone ( lekka czerwień )  kółeczko wielkości gwiazdy

 6) Czy na powierzchni obiektu widać było okna, lub inne elementy?  : nie

7 ) Czy obiekt emitował światło, czy sam był jakby wykonany ze światła?  : obiekt migotał czerwonym światłem, ale również odniosłem wrażenie, że był wykonany z tego światła

8 ) Czy emitował dźwięki ? : nie

 9) Jak obiekt zniknął?  : obiekt stawał się coraz mnie widoczny, aż przestało go być widać

10) Ile trwała obserwacja ? : około 5 minut

11) Pozorna odległość obserwatora od obiektu – nie większa niż 200 m ? większa niż 200 m ?  : więcej niż 200 m

12) Jakie emocje towarzyszyły ?  : zaciekawienie, atmosfera tajemniczości


Opracował Piotr Gadaj

Jeśli ktoś z państwa był obserwatorem niezidentyfikowanego obiektu latającego lub innego fenomenu wymykającego się współczesnej nauce proszę o kontakt na priv na facebooku lub na adres e-mail : ponury1@poczta.onet.eu. Na życzenie zapewniam anonimowość.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz