Polecam

wtorek, 19 marca 2019

UFO nad Płockiem (Mazowieckie), 18-03-2019

Do przedstawienia mam państwu obserwację niezidentyfikowanego nocnego światła w postaci czerwonej kuli,którą obserwował Maciej (imię zmienione).Prezentowany materiał oprócz relacji i raportu zawiera również wideo.

Relacja świadka :

Siedziałem w pokoju i rozmawiałem z mamą Wtedy pamiętam był alarm doładowania energii ( mam światło w domu na doładowania, podobne jak kartę do telefonu ) Kątem oka zobaczyłem, że coś pojawiło się w oknie, bo łóżko jest zaraz przy oknie. Patrzę na to i poszedłem do swego pokoju po telefon ( nie użyłem mamy telefonu, bo jest starszej daty tak jak i ona ) jak włączyłem kamerę obiekt był w miejscu, po chwili przesunął, się jak widać na nagraniu, Znikł mi z pola widzenia Po chwili pokazał się ponownie Wielkość obiektu uważam, że jakby 3 może 4 samoloty w jednym. Leciał w jednym kierunku. Zatrzymał się na chwile może 30 max 40 sekund, wrócił się i znikł mi za budynkami Wtedy zgasiłem nagrywanie w telefonie, bo myślałem, że już się nie zjawi. Na chwilę pojawiło się znowu i poleciało znikając mi znowu za budynkiem Nie potrafię określić co to było, ale to była kula czerwona i równomiernie leciała To na tysiąc procent nie był dron ni samolot.

Raport :

1) Data i godzina zdarzenia: 18-03-2019 r., godzina ok.19.45

2) Dokładne miejsce obserwacji : Polska, województwo Mazowieckie, Płock

3) Kierunek, w którym znajdował się obiekt: kierował się jakby z Płocka Z kierunku Łodzi

4) Pozorna wielkość obiektu (w porównaniu do tarczy księżyca w pełni) : około 5 % księżyca w pełni

5) Wygląd obiektu : czerwona kula

6) Czy na powierzchni obiektu widać było okna, lub inne elementy? : nie

7 ) Czy obiekt emitował światło, czy sam był jakby wykonany ze światła? : nie emitował światła, to była po prostu kula

8 ) Czy emitował dźwięki ? : nie

9) Jak obiekt zniknął? : zniknął za budynkami

10) Ile trwała obserwacja ? : około minuty

11) Pozorna odległość obserwatora od obiektu : obserwacja daleka

12) Jakie emocje towarzyszyły ? : ciekawość


Wideo, które nakręcił świadek :





Opracował Piotr Gadaj

Jeśli ktoś z państwa był obserwatorem niezidentyfikowanego obiektu latającego lub innego fenomenu wymykającemu się współczesnej nauce to może się ze mną skontaktować pisząc na priv na facebooku lub na adres e-mail : ponury1@poczta.onet.eu Zapewniam anonimowość

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz