Polecam

niedziela, 17 marca 2019

UFO w Peterborough (Anglia), grudzień 2017

Zapoznajmy się z obserwacją nadesłaną mi przez Angelę (imię zmienione) niezidentyfikowanego obiektu latającego w postaci ogromnego trójkąta, który był jakby maskowany przez mgłę

Raport :

1) Data i godzina zdarzenia: grudzień 2017 r., godzina : między 20.00 a 22.00

2) Dokładne miejsce obserwacji : Anglia, Peterborough

 3) Kierunek, w którym znajdował się obiekt: przemieszczał się z zachodu na wschód

4) Pozorna wielkość obiektu (w porównaniu do tarczy księżyca w pełni) : ogromny obiekt, świadek porównuje do rozmiarów kilkunastu księżyców w pełni

5) Wygląd obiektu (kształt, kolor) : kształt był trójkąta, lecz kąty były lekko zaokrąglone, widać było dokładnie, ponieważ niebo było bezchmurne, a obiekt był jakby przezroczysty, widać było przez niego dalsze niebo i gwiazdy, zauważyłam, bo jak mówię niebo było bezchmurne czyste, a widać było dokładnie kształt, bo jakby jakaś delikatna mgiełka go pokrywała

6) Czy na powierzchni obiektu widać było okna, lub inne elementy? : nie widziałam okien, nic, bo był jakby zamaskowany 

7 ) Czy obiekt emitował światło, czy sam był jakby wykonany ze światła? : nie emitował światła

8 ) Czy emitował dźwięki ? : przemieszczał się bezgłośnie

 9) Jak obiekt zniknął? : obserwowałam z ogródka przy domu, zniknął po prostu za budynkami 

10) Ile trwała obserwacja ? : ok. 5 minut

11) Pozorna odległość obserwatora od obiektu : patrząc na obiekt miałam wrażenie ze leciał dość nisko od ziemi, nie jestem dobra w opisywaniu odległości, ale mogło to być na wysokości chmur


Relacja świadka :

Wyszłam na zewnątrz zapalić papierosa, było dość ładne niebo i zaczęłam wpatrywać się w gwiazdy, myśląc skoro jest takie ładne niebo jutro będzie ładna pogoda i wówczas zauważyłam lekką mgiełkę na niebie, niby nic nienaturalnego, bo przez nią widziałam niebo, lecz uwagę moją przykuł kształt, to był trójkąt, widziałam dokładnie, wtedy pomyślałam  - coś nie tak, dziwne i pomyślałam o statku obcych, że musieli chyba w jakiś sposób się zamaskować, bo na pewno nie była to mgła o tak doskonałych kształtach, wpatrywałam się w to z podziwem, aż obiekt zniknął mi za domami.



                                                                  Rysunek obiektu wykonany przez świadka


Opracował Piotr Gadaj

Jeśli ktoś z państwa był obserwatorem niezidentyfikowanego obiektu latającego lub świadkiem innego fenomenu wymykającemu się współczesnej nauce i chciałby się podzielić to proszę pisać do mnie na priv na facebooku lub adres e-mail : ponury1@poczta.onet.eu Zapewniam anonimowość.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz