Polecam

sobota, 1 lipca 2017

Wywiad z Grzegorzem Tarczyńskim

Grzegorz Tarczyński - badacz zjawisk paranormalnych, ekspert od transkomunikacji, działacz organizacji i portalu Infra, aktywny w środowisku od 2006 r.


1.Jak to się dokładnie zaczęło, że zacząłeś interesować się tematyką zjawisk paranormalnych ? a jak z kolei z zaczęciem przygody jako badacz ? w którym roku to było ?
Tematyką zjawisk  para interesowałem się od dziecka, już jako dziecko widziałem inaczej. Czułem i widziałem zmarłych. Generalnie po śmierci matki w 2006 zacząłem mocniej badać temat EVP i kontaktu z druga strona.

2. Za jaką koncepcją pochodzenia UFO się opowiadasz ?
Moim zdaniem większość zjawisk Ufo to  obiekty znane tylko wojsku, lecz część tych prawdziwych jak na moja opinie pochodzi z innych wymiarów , a inna może faktycznie porusza się jakimiś tunelami czasoprzestrzennymi.

3.Których badaczy, publicystów cenisz sobie najbardziej ? Z którymi ci się najlepiej współpracuje ?
Moje początki zaczynałem z Bernatowiczem i Marcinem Mizera, niestety z biegiem czasu zauważyłem, że im chodzi głównie o sławę, a nie podawanie prawdy, często kolory im się myliły. Obecnie najbardziej cenie Piotra Cielebiasia oraz Arka Miazgę. Robią dobra robotę. Szkoda tylko, ze tak mało teraz w teren jeździmy, ten brak czasu…

4.Co sądzisz o energiach pojawiających się na zdjęciach, nagraniach ?
Wiele dziwnych zdjęć widywałem. Cóż no część jest faktycznie ingerencją nieznanej nam energii, czy siły, ale też dużo jest po prostu błędów kliszy, matrycy czy ludzkich.

5.Opowiedz o swoich dokonaniach dotyczących EVP
W EVP, oraz ITC mam kilkadziesiąt minut nagrań głosów mojej matki, odpowiedzi na wiele pytań, oraz innych złych bytów, które „zakłócały” ją. Oprócz tego mam wiele nagrań wideo, stosowałem swoją technikę sprzężenia zwrotnego by otworzyć tunel dla drugiego świata i faktycznie widać postacie ludzi, obrazy innego świata. Dla niektórych i tak to będzie bujda, ale to istnieje, wzorowałem się na metodzie Klausa Schreibera, ale stosuje swoje techniki, które działają lepiej. Piotr Cielebiaś je zna , widział, słyszał i wielu innych także potwierdza autentyczność.

6. Co sądzisz o realnym istnieniu istot znanych bardziej z baśni i legend niż z rzeczywistości takich jak skrzaty, elfy, krasnoludki itp. ?
 Wydaje mi się iż te legendy i podania nie są wyssane z palca, widocznie muszą mieć jakieś źródło i pewno jakieś inne istoty mieszkają wśród nas. Niczego nie możemy wykluczyć. To ze czegoś nie widzimy nie znaczy że nie istnieje…

7. Co według twojej koncepcji dzieje się z nami po śmierci ?
Z moich doświadczeń i kontaktów ze zmarłymi  nie umieramy. Mamy na początku ciało i możemy je mieć cały czas jak chcemy. Jest tam woda, drzewa, słonce, jedzenie i picie, wszystko co trzeba. Nawet pociągi jeżdżą, a dusze wysiadają na swoich przystankach. Tam jest tak jak chcemy, sami kreujemy tam nasze życie, bo życie jest snem, a śmierć przebudzeniem - mój stary cytat.

8. Z czego jest znana góra Ossona w Częstochowie ?
Góra Ossona od lat 50 tych znana jest z dziwnych czerwonych kul świetlnych komunikujących się  w inteligentny sposób, oraz kul iskrzących po drogach za autami, oj wiele się dzieje nie będę się rozpisywał, wszystko jest na naszym portalu infra.org.pl

9. Nad czym obecnie pracujesz ?
Obecnie pracuje nad wychowaniem dziecka, ale pomagam ludziom, którzy piszą i dzwonią, jak mają problemy z duchami. Po prostu odprowadzam te zabłąkane duszki, a w wolnych chwilach skywatching.

10.Chciałbyś poruszyć jakaś kwestię, która wydaje ci się dość istotna ?

Kwestia istotna…….Niech wiele ufologów i badaczy nie okłamuje ludzi fałszywymi zdjęciami, artykułami itd. dla oglądalności, po prostu mówmy jak jest., po co koloryzować.


Rozmawiał Piotr Gadaj



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz