Polecam

sobota, 13 lipca 2024

UFO kula w Częstochowie

 Relacja i zdjęcie niezidentyfikowanego obiektu latającego w kształcie kuli.


Zgłaszająca : Teresa S

Data zgłoszenia : 16 czerwca 2024 r.

Miejsce incydentu : Częstochowa, woj. Śląskie

 

Relacja :

" Niedawno widziałam dziwny obiekt - czarną kulę która wyłoniła się za chmury. Widziałam różne -przeważnie białe ale czarną pierwszy raz. Słońce ostro świeciło gdy napłynęły bardzo ciemne chmury. Po prawej stronie widać jasne słońce a po lewej trochę niżej wyłoniła się czarna kula. Obserwowałam ją kilka minut po czym przyjechał mój autobus i wsiadłam do niego i nie wiem jak długo ona tam pozostała. "





Jeśli chcesz się podzielić swoimi przeżyciami lub materiałami to napisz do mnie na e-mail : ponury1@poczta.onet.eu lub na Messenger Fb.

Piotr Gadaj

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz