Polecam

poniedziałek, 26 grudnia 2022

UFO w snach

 Opisy snów o UFO, które swego czasu nadesłały do mnie dwie kobiety.


Przypadek 1

Zgłaszająca : Ania

Data zgłoszenia :  6 sierpnia 2021 r.

Opis :

"Miałam dzisiaj sen o małych statkach zwiadowczych ufo które okrążyły ludzi na placu przy jakimś kościele , pary ludzi . Ja również byłam z jakimś mężczyzną tam. Widziałam jak te małe obiekty w postaci małych biało czarnych samolocików nas jak by skanują. Koło 4 rano to było. Nie mogłam się wybudzić z tego snu , opanował mnie straszny lęk, dawno się tak nie bałam, jak by jakaś siła mnie trzymała w tym ,, śnie ,, długo dochodziłam do siebie , wybudzałam się z trudem, przy zapalonej nocnej lampce , cały czas strasznie się bojąc i widziałam już pokój a czułam jakbym była pomiędzy pokojem , jakby powoli wracała świadomość ale częścią świadomości byłam jeszcze w opuszczaniu tego snu ....opisuje Ci to bo wiem że lubisz poznawać te tematy."


Przypadek 2

Zgłaszająca : Ula

Data zgłoszenia : 2 lipca 2022 r.

Treść zgłoszenia :

„ Historia moich snów. Nie pamiętam odkąd się zaczęły te sny ale pierwszy z nich był taki że szłam sobie polną drogą ,było lato ,gorąco , nikogo nie było widać w pobliżu i nagle za mną tuż nad ziemią pojawił się latający statek w kształcie koła ,obejrzałam się za siebie i zaczęłam uciekać a on za mną leciał jakby mi towarzyszył bo ani nie przyspieszał ani nie podlatywał za blisko ,był przy mnie. Ja niestety w śnie bałam się i uciekałam tak szybko jak tylko dałam radę aż się obudziłam.

Drugi sen jaki pamiętam ,byłam na stacji paliw ,chciałam zatankować paliwo i nagle zrobiło się ciemno ,a lampy które niedaleko były zaczęły gasnąć i zapalać się i przede mną ukazał się pojazd ,był bardzo duży i też w kształcie koła ,tym razem nie wystraszyłam się tylko byłam ciekawa i chciałam go dotknąć bo osiadł na ziemi przede mną ,podeszłam najbliżej jak się dało i gdy wyciągnęłam rękę dotknąć go zaczęła się robić osłona z białych kryształków i pole siłowe mnie odrzuciło ,nie pozwoliło mi go dotknąć ,chciałam jeszcze raz spróbować ale się obudziłam ,wstałam i poczułam lekki ból na ręce ,spojrzałam na nią i zobaczyłam dwa odciśnięte koła ,mające po tyle samo dziurek tzn. dokładnie 9 ,utrzymywały się dwa dni ,później zaczęły wolno znikać. Kolejny sen miałam dwa dni temu tzn. 29 czerwca 2022 r. śniło mi się że stoję przed bardzo dużą ściana w jakimś pomieszczeniu i patrzę na nią a tam widzę czarne tło a na nim pojawiają się w różnych kształtach statki ,koła ,trójkąty ,składają się z świecących punkcików ,przemieszczają się po tym tle ,jakby to była jakaś mapa ,stałam i podziwiałam i w tym samym momencie zaczęłam lewitować ,po dłuższej chwili usłyszałam że ktoś biegnie i wpada do tego pomieszczenia ,pojawiło się wojsko ,ludzie z rządu bo tak to odczułam ,chcieli mnie zabrać ale ja błagałam że nikomu nic nie powiem ,że nigdzie się nie dusze ,po dłuższej chwili błagań zgodzili się ale zakazali mi opuszczania tego miejsca i kazali obserwować co się dzieje na tej ścianie ,ja oczywiście cały czas lewitowałam i muszę przyznać że było to bardzo przyjemne ,czułam się taka lekka jakbym nie miała ciała ,zemną pozostawili kilka żołnierzy którzy mieli mnie pilnować a ja wpatrywałam się w te obiekty które pojawiały się i znikały ,potem niestety się obudziłam „


                                                                                obraz z google jako dodatek


Jeśli chcesz podzielić się swoimi snami o UFO lub o innych zjawiskach nadprzyrodzonych to napisz do mnie na e-mail : ponury1@poczta.onet.eu lub na Messenger Fb.

Piotr Gadaj

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz