Polecam

sobota, 17 września 2022

Czarny cień w Ostrowi Mazowieckiej

Zapoznajmy się z kolejnymi przeżyciami którymi podzieliła się osoba sensytywna widniejąca w moich archiwach jako "Basia". Tym razem mówi o świetle i o czarnym cieniu wielkości dziecka który został zaobserwowany podczas, gdy przebywała u siebie w domu ze swoim partnerem. 


Data zgłoszenia : 13 sierpnia 2022 r.

Miejsce incydentu : Ostrów Mazowiecka, woj. Mazowieckie

Data incydentu :  styczeń 2022 r.

 

Relacja :

„W styczniu 2022 roku, gdy mój partner nocował u mnie , miało miejsce kolejne dziwne zdarzenie w moim domu. Leżeliśmy z Krzyśkiem (moim partnerem) już w łóżku, twarzą do siebie. Ja leżałam w ten sposób, że za plecami Krzyśka widziałam ścianę, a Krzysiek za moimi plecami widział pokój. W pewnym momencie zerwał się i aż usiadł z wrażenia, bo zauważył w rogu pokoju dziwne światło, taki błysk jakby z lampy błyskowej w aparacie. Samo zdarzenie nie zdziwiło mnie, bowiem coś podobnego widziałam już w tym mieszkaniu ja i mój tata trzynaście i dwanaście lat temu. Zdziwiło mnie jednak czemu mój chłopak to widzi, a nie ja. Mimo wszystko próbowaliśmy zasnąć. Patrząc w stronę pokoju widziałam, że przeszedł przez niego jakiś cień. To było dziwne. Cień był niezbyt duży, wielkością przypominał kilkuletnie dziecko, poruszał się bardzo szybko. Przestraszyłam się, wiedziałam, że dzieje się coś dziwnego, ale nie chciałam okazywać strachu przy moim partnerze, aby i on się nie bał. Odwróciłam głowę w kierunku ściany i twarzą do niego, i znów to zobaczyłam: mały, czarny cień wielkości piłki przeleciał bardzo szybko tuż nad nami przy ścianie. Zdążyłam go zauważyć. Tak jakby chciał, abym go zauważyła... Kolejny raz zignorowałam. Nagle mój mężczyzna krzyknął, bo on również zauważył na środku pokoju pomykający, czarny cień! Niezbyt duży i szybko się poruszający. Wtedy dopiero przyznałam się mu, że ja też to widzę. Zapaliłam światło które świeciło się już do rana. Ta sytuacja od razu skojarzyła mi się z cienistymi ludźmi. „


                                                                            obraz z google jako dodatek

Jeśli chcesz podzielić się ze mną swoimi przeżyciami to napisz na e-mail : ponury1@poczta.onet,eu lub Messenger Fb.

Piotr Gadaj

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz