Polecam

sobota, 16 kwietnia 2022

UFO nad Wołominem ( Mazowieckie )

Przypadek obserwacji niezidentyfikowanego obiektu latającego dokonanej przez świadka w Wołominie.


Świadek : Piotrek

Data zgłoszenia : 2 marca 2022 r.

Miejsce incydentu : Wołomin, woj. Mazowieckie

Data incydentu : przełom marzec / kwiecień 2020 r.


Relacja :

„ Witam

Piszę do Pana w związku z postem umieszczonym na FB na grupie Zjawiska paranormalne ,niewyjaśnione ,ukrywane.

 

Miejsce -Wołomin, stadion za basenem, ławki przy jeziorku z kaczkami 

Czas- jakieś 2 lata temu przełom marca i kwietnia 

Warunki obserwacyjne- niebo praktycznie bezchmurne, znikoma ilość chmur, na niskim  pułapie 

Świadkowie - ja i moja żona 

Obiekt- metaliczny, pobłyskujący 

Kształt- owalny, zbliżony do płaskiego spodka 

Prędkość obiektu- jednostajnie przyspieszony 

Obiekty towarzyszące- samolot przelatujący na wyższym pułapie jakieś kilka minut przed obserwacją, któremu towarzyszyła krótka smuga kondensacyjna 

Stan umysłu - bez alkoholu, marihuany i pochodnych amfetaminy i innych substancji psychodelicznych 

 

Wyszliśmy na spacerze na OSIR w Wołominie, siedzieliśmy na ławeczkach koło jeziorka z kaczkami, ja pierwszy zauważyłem ten obiekt. Poruszał się z bardzo duża prędkością , mniej więcej na pułapie przelatujących samolotów. Było "troszkę" chmur, ale niebo nie było zachmurzone. Obiekt przemieszczał się z dużą prędkością, "zaleciał " za chmurę, a potem zniknął, jeśli był by to samolot ,dron, lub inny obiekt spadający ze troposfery przeleciał by przez chmurę i wyleciał z drugiej strony , tak nie było, co mnie bardzo zaciekawiło. Jak tylko zauważyłem obiekt wskazałem go żonie i go też widziała, chciałbym tez nadmienić, że żona jest raczej sceptyczna na tego rodzaju zjawiska. 


Może coś o mnie.

Sprowadziłem się do Mazowieckiego z województwa świętokrzyskiego, do Wołomina ponad 7 lat temu między innymi dzięki mojej obecnej żonie interesuję się tym tematem od ponad 20 lat, raz mniej raz więcej jeśli mi tylko czas i chęci na to pozwalają. Zajmowałem się tematyką UFO, parapsychologia, ezoteryką, PSI, okultyzmem i jeszcze wieloma zagadnieniami z tego tematu. Wszystkie materiały które zgromadziłem niestety są w moim rodzinnym domu w świętokrzyskim. Od wielu lat chciałem coś zobaczyć i tak się stało, mimo to, że jestem trochę sceptykiem i raczej takie sytuacje/zjawiska staram się wytłumaczyć w sposób naukowy to wybiega ponad moją wiedzę i sposób wyjaśnienia tego incydentu. Mam nadzieję , że coś wniosłem do Pana pracy. Serdecznie pozdrawiam.

Piotrek „


                                                                     grafika własna jako dodatek

                                                                              

Jeśli ktoś z państwa był obserwatorem niezidentyfikowanego  obiektu latającego lub innego niezwykłego zjawiska i chciałby się tym podzielić to proszę pisać do mnie na e-mail : ponury1@poczta.onet.eu lub na Messenger Fb.

Piotr Gadaj

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz