Polecam

piątek, 18 marca 2022

Poza ciałem fizycznym. Kres - książka Rafała Nieradzika + KONKURS

Niedawno na polskim rynku wydawniczym ukazała się najnowsza książka Rafała Nieradzika pt. "Poza ciałem fizycznym. Kres ". Autor przekazał kilka egzemplarzy portalowi Orbita N do rozdysponowania. 3 razy po 1 egzemplarzu jest do wygrania w konkursie.


"Poza ciałem fizycznym. Kres " to trzecia książka, którą napisał Rafał Nieradzik. Tak samo jak poprzednie opowiada o opuszczaniu przez dusze ciała fizycznego, jej podróżach i wracaniu z powrotem do ciała. W książce zostało opisane również to jak na przełomie wieków odkrywano sposoby kontaktowania się z zaświatami i mowa tu nie tylko o duchach zmarłych, ale również m.in o przewodnikach duchowych, znanych bardziej jako aniołowie stróże. Pozycja dostarczy także inspiracji tym, którzy zaczynają swój proces budzenia się.

Książkę można nabyć m.in na Allegro : https://allegro.pl/oferta/poza-cialem-fizycznym-kres-r-nieradzik-11878332604


Rafał Nieradzik przekazał portalowi Orbita N :

- książkę "Poza ciałem fizycznym. Kres ", wraz z dedykacją z moim imieniem i nazwiskiem dla mnie

- zestaw wszystkich swoich książek tj. : 1." Poza ciałem fizycznym. Przebudzenie ", 2 " Poza ciałem fizycznym. Droga ", 3. " Poza ciałem fizycznym. Kres ", które postanowiłem przekazać Bibliotece Gminnej w Jakubowie ( woj. Mazowieckie )

- 3 egzemplarze "Poza ciałem fizycznym. Kres " do rozdysponowania, które dałem do wygrania w konkursie.

Szczegóły konkursu przeprowadzanego przez portal Orbita N :

- należy wysłać wiadomość " Biorę udział w konkursie Orbita N. Poza ciałem fizycznym . Kres. " na adres e-mail : ponury1@poczta.onet.eu lub do mnie na Messenger na Facebooku : https://www.facebook.com/piotr.gadaj.7/ 

Konkurs trwa do 1 kwietnia 2022r. do godziny 23.00

Losowanie nagród odbędzie się 2 lub 3 kwietnia 2022 r. W sprawie wysyłki nagród skontaktuje się najprawdopodobniej Rafał Nieradzik.




Piotr Gadaj, twórca portalu Orbita N i bloga Wtajemniczeni

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz