Polecam

czwartek, 25 listopada 2021

UFO w Bochni ( Małopolskie )

Magda w lipcu 2021 r. zaobserwowała cztery niezidentyfikowane obiekty tworzące szyk w kształcie litery V.

Data zgłoszenia : 13.11.2021 r.

Data obserwacji : lipiec 2021 r.

Miejsce obserwacji : Bochnia, woj. Małopolskie, Polska


Relacja : 

Nie pamiętam dokładnie którego to było lipca, a co do godziny to coś ok 1,2 w nocy. Dokładne miejsce obserwacji to Bochnia ( na ufo alarm już pojawił się jeden mój film z dziennej obserwacji ufo - dotyczy innej obserwacji świadka). Ciężko mi ocenić wielkość, ale były to 4 obiekty w kształcie litery V, odleciały w szyku z zachodu na wschód. Całe były świecące. Zniknęły mi za blok bo obserwacja miała miejsce na balkonie. Moje emocje były normalne bo już przywykłam do obserwacji ufo choć obiekty w tym kształcie widziałam pierwszy raz. Obiekty wisiały w powietrzu pod chmurami burzowymi po czym odleciały pomału za blok w szyku. Świadków nie było na pewno bo to była noc a obiekty były widziane może 10,15 sekund. Tu w Bochni często widuję ufo, dużą żółtą pojedynczą kulę.

Link do materiału video  z innej obserwacji niż ta będąca przedmiotem tej publikacji, której dokonała świadek i o której wspomniała na początku relacji : https://www.youtube.com/watch?v=-L2lWMIarZI



Jeśli ktoś z państwa był obserwatorem niezidentyfikowanego obiektu latającego lub innego Nieznanego zjawiska i chciałby się tym podzielić to proszę pisać do e-mail : ponury1@poczta.onet.eu lub znaleźć mnie na facebooku . Na życzenie zapewniam anonimowość.

Piotr Gadaj

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz