Polecam

sobota, 4 września 2021

UFO nad Rybnikiem ( Śląskie ), 3-9-2021

Do przedstawienia mam dane z obserwacji niezidentyfikowanych obiektów latających z dnia 3 września 2021 r.


Data zgłoszenia : 04-09-2021 r.

Miejsce obserwacji : Rybnik, dzielnica Niedobczyce ( Niedobczyce do 1975 r. były miastem ), woj. Śląskie, Polska

Data obserwacji : 03-09-2021 r., ok. godź, 16.00

Kierunek, w którym znajdował się obiekt : kierunek Północ ( N )

Szacowana wielkość obiektu : wielkość ( coś jak by spadochron krążący koło chmury i wlatujący w nią i znowu wylatujący )

Wygląd obiektu (kształt, kolor) : " Wygląd obiektu ( biały zmieniający się w szarość do całkowitego zniknięcia i znowu pojawiający się jako biały ) i mniej więcej co 10 sekund ta sama przemiana "

Czy na powierzchni obiektu widać było okna, lub inne elementy? : " Był za daleko żebym mogła widzieć jego szczegóły "

Czy obiekt emitował światło, czy sam był jakby wykonany ze światła? :  " Nie emitował światła które ja bym widziała gdy ukazał się moim oczom , była to mała biała kreska/ smuga jak by po samolocie ale na prawdę mała , a potem jak by z daleka widziałam że zrobiło się z tego coś jak by spadochron po czym znikał i się pojawiał znowu "

Dalszy przebieg obserwacji : " Krążył tak w chmurze i znowu z niej wylatywał a po jakimś nie długim czasie leciał dalej na zachód po czym zniknął mi z oczu i partner zauważył właśnie od zachodu nadlatujący, ale już znacznie niżej jak by czarny balon, który zbliżał się w naszą stronę , też najpierw myślałam, gdy był dalej i wyżej jeszcze, że to balon, ale jak się zbliżał do nas zaczął schodzić w dół aż do momentu gdy widzieliśmy go praktycznie z okna przez przednią szybę auta z metr do dwóch przed nami. Gdy przelatywał naprzeciwko auta ujrzałam, że pali się tak jakby ogień w jego środku ( jak by się spalał) po czym ujrzałam delikatnie czerwone świecące się lampki również w jego środku a wokół niego okrągła jasno szaro / niebieska poświata która go całego otaczała. Przeleciał dalej aż zupełnie zniknął mi z oczu.  Poleciał na wschód chyba. Nie wychodziłam z auta bo się bałam jak również nie zrobiłam zdjęcia. A żeby zrobić zdjęcie temu pierwszemu obiektowi nie było by nic widać ponieważ był za daleko "

Na koniec świadek dodaje : " Ostatnio jakiś tydzień temu również zauważyłam taki obiekt podobny do tego pierwszego w miejscowości Piece, woj. Śląskie. Też był koło chmur koło godziny 17 stej. Ale nie obserwowałam długo bo partner wrócił do auta i jechaliśmy do domu ze sklepu wcześniej będąc w pracy. "



                                                                                            grafika własna jako dodatek


Jeśli ktoś z państwa był obserwatorem niezidentyfikowanego obiektu latającego lub innego Nieznanego zjawiska i chciałby się tym podzielić to proszę pisać do e-mail : ponury1@poczta.onet.eu lub znaleźć mnie na facebooku . Na życzenie zapewniam anonimowość.

Piotr Gadaj

1 komentarz: