Polecam

czwartek, 30 września 2021

Dotyk Nieznanego

Przedstawiam relację nadesłaną mi przez mężczyznę, przedstawiającą dwa przeżycia, które w jego przekonaniu mają podłoże Nieznanego.


Data zgłoszenia : 25-02-2021 r.

Miejsce incydentu : Olsztyn, woj. Warmińsko – Mazurskie

Data incydentu :Wydaje mi się ze to był 2016 rok maj/czerwiec”


Relacja :

" Witam serdecznie. Chciałem się podzielić moimi historiami 

1. Pamiętam jak jechałem na studia do Olsztyna. Piękny dzień, słoneczna pogoda, warunki na drodze idealne do jazdy. Wyjeżdżałem z miejscowości Rapaty. Wiem, że jechałem samochodem, ale „cos” mnie przeniosło do starych wydarzeń, nie pamiętam jak wyjeżdżałem z miejscowości i jak przez nią przejeżdżałem. Pamiętam tylko jak mnie z tego „letargu” wyrwał klakson samochodu, który jechał za mną. 

2. Druga sytuacja miała miejsce w samym Olsztynie. Wysiadłem z MPKa na ul. Warszawskiej w miejscu w którym się krzyżuje z ul. Obrońców Tobruku. W letargu zamiast iść do stancji, poszedłem w lewo przekonany, że właśnie tam mam iść, przeszedłem dobry kilometr zanim się zorientowałem, że idę w zła stronę. Proszę o anonimowość.

Pozdrawiam "

Jeśli chcesz podzielić się swoimi przeżyciami to napisz do mnie na messenger Fb lub na e-mail: ponury1@poczta.onet.eu

Piotr Gadaj

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz