Polecam

niedziela, 7 lutego 2021

Nawiązanie współpracy z portalem Archiwum Tajemnic

5 lutego 2021 r. dostałem propozycję współpracy z portalem Archiwum Tajemnic jako redaktor. Tego samego dnia owa propozycja została przeze mnie przyjęta.


Portal archiwum tajemnic : 
https://archiwumtajemnic.eu/

Z portalem Archiwum Tajemnic łączyła mnie współpraca już od jakiegoś czasu. Polegała ona na wymianie banerów - baner bloga Wtajemniczeni wisiał na owym portalu, a baner portalu Archiwum Tajemnic wisiał na blogu Wtajemniczeni. Wisiał i wisi rzecz jasna.

Teraz zostałem redaktorem, autorem. Na portalu będą ukazywały się materiały z moich archiwów badacza zjawisk paranormalnych, a także artykuły, które zostaną napisane przeze mnie.

Pierwszą publikację zamieściłem 6 lutego 2021 r. Jest to opis obserwacji UFO nad Bydgoszczą : https://archiwumtajemnic.eu/2021/02/06/ufo-nad-bydgoszcza/



                                                                           Na zdjęciu : Piotr Gadaj


Piotr Gadaj

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz