Polecam

czwartek, 30 stycznia 2020

UFO nad Łodzią

Zapoznajmy się z obserwacją  dokonaną przez pana Kamila, w dzielnicy Bałuty, w mieście Łódź.Co ciekawe jest to obserwacja dwóch niezidentyfikowanych obiektów - dysku oraz cygara.Mamy tu też do czynienia z bliskim spotkaniem II stopnia.

CE2 - bliskie spotkanie drugiego stopnia.UFO widziane z odległości nie większej niż 200 m, oddziałujące na otoczenie w przeróżne sposoby,  bądź pozostawiające  mniej lub bardziej trwałe ślady.

Raport :

1) Data zdarzenia : początek lat '10 XXI w. , jesień 

2) Dokładne miejsce obserwacji : Łódź, dzielnica Bałuty

3) Wygląd obiektu (kształt, kolor) : Przez 5 min widać było 2 obiekty : jeden w kształcie cygara drugi zaś w kształcie dysku, który zanikł po ok. 5 min

4) Ile trwała obserwacja ? : całość obserwacji  to ok. 20 - 30 minut

5) Pozorna odległość obserwatora od obiektu – nie większa niż 200 m ? większa niż 200 m ?  : do 200 m

6) Jak obiekty znikły ? : dysk stopniowo zanikał, aż zanikł całkowicie, a cygaro znikło natychmiast 

7 ) Jak obiekty się poruszały ? : obiekty wisiały nieruchomo

8) Uwagi : czynnik OZ : " Co dziwnego zauważyłem to nagłe ucichniecie śpiewu ptaków, po prostu cisza „



                                                                         grafika z google jako dodatek

Jeśli ktoś z państwa był obserwatorem niezidentyfikowanego obiektu latającego lub innego Nieznanego zjawiska i chciałby się tym podzielić to proszę pisać do mnie na priv na facebooku lub na maila : ponury1@poczta.onet.eu . Na życzenie zapewniam anonimowość.

Opracował Piotr Gadaj

4 komentarze:

  1. Mnie porwało ufo już dwa razy robili badania na moich genitaliach i teraz jestem bezpłodny!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tu nic dziwnego nie widzę... Dla mnie "UFO", to istota która to robi a nie obiekt, który widzimy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. UFO w wolnym tego slowa znaczeniu to Unidetificate Flying Object czyli Niezidentyfikowamy Obiekt Latajacy. Ufo to statek kosmita to kosmita

      Usuń
  3. widziałam UFO z balkonu przez krótki moment.Można było pomylić je z księżycem oświetlonym na pomarańczowo przez zachodzące słońce, gdyby nie czerwone światła umieszczone po okręgu.Było w pobliżu chmury która w ciągu kilku minut go zakryła.

    OdpowiedzUsuń