Polecam

piątek, 18 października 2019

Zapowiedź śmierci

W tym materiale zapoznamy się z relacją dotyczącą zapowiedzi śmierci, którą podzieliła się Magda, czytelniczka mojego bloga.Opisała incydenty, poprzedzające przejście na drugi świat jej cioci, które sygnalizowały,że w najbliższym czasie do tego dojdzie.

Oto treść e-maila, który dostałem w sierpniu 2019 r. :

" Witam panie Piotrze !

Chciałam opisać wydarzenie które miało miejsce tydzień temu -zapowiedź śmierci mojej cioci ....

Moja Ciocia zmarła w czwartek 15.08.2019 O godzinie 8.15 po długiej wyczerpującej chorobie -ostanie dni spędziła w agonii ...
O 3 w nocy zabrało ją pogotowie, gdyż dławiła się i prawdopodobnie nie mogła złapać oddechu ....
Dzień wcześniej 14.08 dokładnie miedzy 2/3 w nocy obudziłam się i nie mogłam spać -wstałam i chodziłam po mieszkaniu zastanawiając się co się dzieje ( zwykle śpię bardzo dobrze ) .
Rano obudzona przez dzieci ,szykując poranną kawę, w kuchni usłyszałam dzwonek do drzwi ( nie byłoby w tym nic dziwnego, ale dzwonek był nieczynny i brakowało przycisku na zewnątrz ) pomimo tego otworzyłam je, ale nikogo za nimi nie było ...wtedy zapytałam „ czy to ty ciociu „?  pomyślałam że może przyszła ta chwila, ale nic się nie wydarzyło do chwili kiedy  moja córeczka zawołała mnie do pokoju, że nagle przestawił się jej kanał z bajek na jakiś inny ( dodam, że piloty leżały na stole nie ruszone )
Byłam pewna, że to
Ciocia gdyż dwa dni przed śmiercią odwiedziłam ją, aby się z nią pożegnać  i poprosiłam ją w myślach, żeby dała  mi  znać po śmierci ...

Godzinę później okazało się, że ciocia jeszcze żyła natomiast zmarła następnego dnia ! Dodam, że dzwonek usłyszałam po 8.00 rano

Zastanawiam się ,czy będąc w agonii nieprzytomnym dusza może już podróżować ...być może była to ciocia, a może ktoś inny przyszedł nas przygotować do tej informacji

Dziękuje i pozdrawiam
Magda " 

                                       
                                                               obrazek z google jako dodatek

Jeśli ktoś z państwa chciałby podzielić się swoją historią to proszę pisać do mnie na adres e-mail : ponury1@poczta.onet.eu lub na priv na facebooku. Na życzenie zapewniam anonimowość.

Opracował Piotr Gadaj

1 komentarz:

  1. Kiedy moj ojciec zegnal sie z tym najpiekniejszym ze swiatow, ja akurat bylam w USA. No i mam sen: widze cala mase szarych, odwroconych do mnie plecami postaci, ktore wedruja przed siebie zapelniajac przestrzen az po horyzont... i nagle jedna z nich odwraca sie, poznaje mojego ojca, jest znacznie mlodszy, usmiecha sie do mnie, odwraca, odchodzi... obudzilam sie, wiedzialam... moj ojciec przyszedl pozegnac sie ze mna... a potem przyszla wiadomosc z Polski, ze tata zmarl...

    OdpowiedzUsuń