Polecam

piątek, 25 sierpnia 2017

Wywiad z Arturem Kijowskim


Artur Kijowski - badacz UFO i zjawisk paranormalnych z Górnego Śląska.Dawniej działający na Dolnym Śląsku m.in z Damianem Trelą.



1. Jak to było, ze zacząłeś interesować się zjawiskami powszechnie zwanymi paranormalnymi ? a jak z rozpoczęciem przygody jako badacz ? w którym roku to było ? 

Moje zainteresowania zjawiskami paranormalnymi zaczęły się od obserwacji obiektów nieznanego pochodzenia latem 97r. W tym czasie również moimi zainteresowaniami była przyroda - należałem do dwóch klubów związanych z tą tematyką - tam spotkałem Damiana Trelę który należał do "LKBZNkontakt" i jakoś tak od słowa do słowa poszedłem na kilka spotkań tegoż klubu i tak przynależałem do niego przez kilka lat, poznając etapy badań zjawiska UFO. Poznałem tam wielu badaczy nieznanego jak Damian Trela - mój dobry Przyjaciel, Grzegorz Domański, Jarosław Krzyżanowski


2. Powiedz jak obecnie wygląda twoja działalność ?  

 Przez wiele lat działałem oraz pomagałem Damianowi Treli na Dolnym Śląsku... Przez pewien okres Damian był za granicami kraju więc trochę to przygasło z mojej strony. Obecnie wyprowadziłem się na Śląsk i zaprzestałem działania w tej tematyce ( chociaż w dalszym ciągu ten temat jest w punkcie mojego "hobby") chociaż któż to wie czy niedługo znów nie zacznę działać na nowym obszarze - Górnego Śląska.

3. Których badaczy, publicystów najbardziej sobie cenisz ? z którymi ci się najlepiej pracuje / pracowało ? 

 Mówiąc szczerze jest wielu badaczy których szanuję i którzy odcisnęli swoje piętno na mojej drodze do poznania nieznanego. Oczywiście wspomnę jeszcze raz mojego dobrego przyjaciela Damiana Trelę, który jest bardzo dobry i rzetelny w tym co robi - miałem nie raz okazję być z nim na kilku ekspedycjach ... widziałem jego pracę i poznawałem tajniki badania zjawisk nieznanych. Oprócz tego szanuję takich ludzi jak A.Miazga, M.Mizera, Robert K. Leśniakiewicz, czy pan Marek Rymuszko, gdzie wychowałem się na jego czasopiśmie "Nieznany Świat"..

4. Za jaką koncepcją pochodzenia UFO się opowiadasz ? 

Trudno powiedzieć. Na pewno we Wszechświecie jest życie ... nie jest możliwością, żeby tylko na Ziemi rozwinęły się istoty "rozumne". Dlatego moim zdaniem UFO/NOL-e pochodzą od innych cywilizacji - które obecnie maja powód żeby się nie ujawniać szerszej publiczności.

5. Co sądzisz o energiach pojawiających się na zdjęciach, nagraniach ?

Energie pojawiające się na zdjęciach, nagraniach czy innych nośnikach może być to manifestacja innych bytów jak i dusz ludzkich.Być może chcą się nam pokazać - a dzięki tym nośnikom, które jednak odbierają inne fale jest to możliwe - bardziej wychwytują to coś co my nie widzimy gołym okiem.

6. Jakie najciekawsze incydenty natury paranormalnej wiążą się z Górnym Śląskiem ?

Mówiąc szczerze temat Górnego Śląska jest mi mniej znany niż Dolnego Śląska - ponieważ część mojego życia spędziłem w Legnicy i to był mój teren badań. Także czytelników bloga z Górnego Ślaska ,okolic Katowic i Sosnowca - zapraszam do podzielenia się swoimi obserwacjami wysyłając do mnie maila na adres: puchacz1980@tlen.pl Anonimowość zapewniona.

7. Krasnoludki, elfy, skrzaty i inne istoty znane bardziej z legend i baśni niż z rzeczywistości to obecnie gorący temat w polskim środowisku osób zajmujących się i interesujących tematyką paranormalną. Jakie masz wnioski w tym temacie ?

W każdej legendzie jest ziarenko prawdy. Idąc tym tropem możemy przyjąć, że nasz świat od setek lat jest odwiedzany przez różne istoty, a może i nawet przez nie zamieszkały. Możliwe jest to że w tamtych latach istoty różnego rodzaju były więcej spotykane niż teraz w XX i XXI wieku - dlatego narodziło się tyle baśni i legend. Krasnoludki, elfy i duchy przyrody na pewno są między nami i czasem niektórym ludziom którzy są otwarci na Świat mogą się ujawniać.Można przyjąć że niektóre istoty spotykane są stworzeniami z innych światów lub światów równoległych.Na pewno ten temat jest bardzo ciekawy i potrzebuje bardziej wnikliwego zbadania.

8. Co się dzieje z nami po śmierci według twojej koncepcji ? 

Śmierć nie jest końcem naszego życia.Istnieje mała cząstka/dusza która rodzi się ciągle na nowo zdobywając coraz to nowszą wiedzę, uczy się i rozwija przechodząc wiele etapów w różnych ciałach - może nie tylko ziemskich?! za taką koncepcją życia po życiu odpowiada wiele przykładów pamięci swoich wcześniejszych wcieleń.

9. Sądzisz, że demony istnieją ? 

Moim zdaniem tak istnieją demony - złe, duchy które działają na niekorzyść człowieka. Aspektem takiego działania są opętania, czy spotkania z istotami wskazującymi swoim działaniem na otoczenie osób ich spotykających swoją złą energią odczuwaną przez te osoby.O takich spotkaniach świadczy wiele opowieści ludzi na całym świecie. Zapoznać się z takim tematem można w niejednym opracowaniu.

10. Chciałbyś poruszyć jakąś kwestię, która wydaje ci się dość istotna ?

 Szersze otwarcie się ludzi na istotę poznania czegoś nowego trudnego do zaakceptowania przez nich i chęć podzielenia się swoimi przemyśleniami wśród innych i nie przejmowanie się niektórymi hejtami w ich stronę - bo zawsze znajdzie się nieżyczliwa osoba która nas wyśmieje. No i podzielenie się z innymi swoimi spostrzeżeniami np. na Orbita N, gdzie można można poznać wiele wspaniałych ludzi z tą samą pasją. Życzę wielu czytelników pańskiego bloga, oraz wielu otwartych serc na zjawiska paranormalne. Dziękuję za zaproszenie na rozmowę. 

Rozmawiał Piotr Gadaj



 










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz