Polecam

niedziela, 21 kwietnia 2024

Dziwny cień na niebie

 Relacja i zdjęcie od Teresy S.

                                                                                             reklama

Zgłaszająca : Teresa S

Data zgłoszenia : 3 marca 2024 r.

Miejscowość incydentu : Częstochowa, woj. Śląskie

 

Relacja :

" Bardzo zastanawia mnie co to mogło być .Dwa lata temu w Częstochowie. Będąc u siostry wyszłam na balkon z telefonem. .Były niesamowite chmury choć było słonecznie w kilku miejscach były bardzo ciemne i widać było jakieś kształty w tych chmurach. Po chwili zobaczyłam kątem oka nad sobą czarny cień czegoś ale odczułam takie przerażenie że aż kucnęłam bojąc się podnieść głowę. Trwało to sekundy. Zdążyłam zrobić zdjęcie. Później obie z siostrą nie mogłyśmy uwierzyć w to co zobaczyłyśmy. Coś na kształt klosza od lampy coś jakby pomarszczona blacha i pazury po prawej stronie przy kominie. Myślę że ta czarna część co na chwilę zobaczyłam -ten przerażający cień schował się nad dachem a tą jaśniejszą uchwyciłam. Niestety te zdjęcia zaczynają się psuć. Dotychczas jest to dla mnie niesamowitym zdarzeniem. "


Fotografia :



Jeśli chcesz się podzielić swoimi przeżyciami lub materiałami to napisz do mnie na e-mail : ponury1@poczta.onet.eu lub na Messenger Fb.

Piotr Gadaj

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz