Polecam

niedziela, 19 września 2021

UFO nad Górą Kalwarią (Mazowieckie), 02-09-2021

Przedstawiam raport z obserwacji niezidentyfikowanego obiektu latającego dokonanego w Górze Kalwarii. Jest to obserwacja typu dalekie. 

1) Data i godzina zdarzenia :  2 września 2021 r., godź. ok. 20:40

 

2) Dokładne miejsce obserwacji : Góra Kalwaria, woj. Mazowieckie, Polska 

 

3) Kierunek, w którym znajdował się obiekt : leciał z północy zachód na południowy wschód

 

4) Szacowana wielkość obiektu : Wielkość jak widoczny Jowisz

 

5) Wygląd obiektu (kształt, kolor) : " Wygląd ciężko powiedzieć widziałem jak nieregularnie mryga, intensywność mrygania spora. Mrygal na biało raz mocniej raz słabiej. "

 

6 ) Czy obiekt emitował światło, czy sam był jakby wykonany ze światła? : emitował światło

 

7 ) Czy emitował dźwięki ? : bezgłośny 

 

8) Jak obiekt zniknął ? : zniknął za budynkiem 

 

9) Ile trwała obserwacja ? : ok. 20 sekund

 

10) Czy mogło być więcej świadków ? : " Pewnie w Polsce widziała go niejedna osoba "

 

11) Szacowana odległość obserwatora od obiektu : "  Był dosyć wysoko, ciężko powiedzieć jaką miał wysokość, ale jak wszedłem metr wyżej to widziałem go nad budynkiem jeszcze 5 sekund "

 

12 ) Przebieg obserwacji : " Stałem i patrzyłem w gwiazdy, nagle wyłonił się ten obiekt zza budynku z NW i te mruganie i jego szybkość przykuło moją uwagę. To nie mógł być samolot, bo nawet jak obiekt leciał na 10km to jego prędkość była sporo ponad dźwiękową, Mrygał jak dyskoteka tylko że na biało. Dokładnie leciał w tym kierunku co znajduje się teraz Jowisz "

 


                                                                                        obraz własny jako dodatek

Jeśli ktoś z państwa był obserwatorem niezidentyfikowanego obiektu latającego lub innego Nieznanego zjawiska i chciałby się tym podzielić to proszę pisać do e-mail : ponury1@poczta.onet.eu lub znaleźć mnie na facebooku . Na życzenie zapewniam anonimowość.

 

Piotr Gadaj

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz