Polecam

niedziela, 13 października 2019

Nieznane zjawisko na Londyńskim niebie

Zapoznajmy się z niecodzienną obserwacją Wiktorii ( imię zmienione ), której dokonała latem 2017 r., w Londynie.Mamy tu do czynienia z kulą skondensowanej mazi, z której rozdzieliły się mniejsze kule, oddalając się i wracając do tej pierwotnej.Co ciekawe było to bliskie spotkanie I stopnia.

Relacja świadka :

"Witam.Chciałabym podzielić się swoją historią. 2 lata temu byłam w Londynie, nie mogłam zasnąć, więc wyszłam na balkon zapalić, zobaczyłam niedaleko ode mnie kule.Nie nie to nie było UFO, nie świeciło, to wyglądało bardziej jak kula gęstego dymu, zaczęłam to obserwować. Z tej kuli oddzieliły się jeszcze dwie, czy trzy mniejsze,  te mniejsze oddalały się i wracały do tej większej. Stałam i patrzyłam jak wmurowana , skończyłam i poszłam do pokoju, nie wierzyłam własnym oczom, jak przez okna widziałam, że to  porusza się w tym samym kierunku co ja, z pokoju zerkałam jeszcze parę razy przez okno ciągle tam było,  wreszcie w szoku i z tysiącem pytań zasnęłam, rano miałam do siebie pytanie dlaczego tego nie nagrałam???  " 

Raport : 

1) Data i godzina zdarzenia : Sierpień 2017 r. , między 22 a 23

2) Dokładne miejsce obserwacji : Londyn, Brendford 

3) Pozorna wielkość obiektów (w porównaniu do tarczy księżyca w pełni) : wielkość obiektu nie jest większa od księżyca w pełni

4) Wygląd obiektu (kształt, kolor) : " obiekt nie świecił i nie wydawał dźwięku, bardziej wyglądało to jak jakaś przezroczysta materia, może para o nie równych kształtach, te co się od nich odrywały były mniejsze "

5) Czy emitowały dźwięki ? : Nie

6) Ile trwała obserwacja ? : zjawisko trwało jakieś 20 min na pewno 

7) Czy mogło być więcej świadków ? :  "czy ktoś widział inny ? nie ,ponieważ był to nie używany biurowiec którego pilnowałam "

8) Pozorna odległość obserwatora od obiektu – nie większa niż 200 m ? większa niż 200 m ? : z tarasu nie więcej niż 200 m. CE - 1, czyli bliskie spotkanie I stopnia.

9) Jakie emocje towarzyszyły ? : stałam jak zahipnotyzowana ale nie było uczucia strachu




                                                     grafika z google jako dodatek

Jeśli ktoś z państwa chciałby podzielić się swoimi przeżyciami z Nieznanym to proszę pisac do mnie na adres e-mail  ponury1@poczta/onet.eu lub na priv na facebooku. Na życzenie zapewniam anonimowość.

Opracował Piotr Gadaj

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz