Polecam

niedziela, 27 października 2019

Spotkania z ludźmi cienia

W maju 2019 r. dostałem na skrzynkę e-mail opis niecodziennych przeżyć.Pan Krzysztof postanowił podzielić się ze mną incydentami jakie dotknęły go w młodości i które wywarły na nim trwały wpływ psychologiczny.Zapoznajmy się z opowieścią o odwiedzających go ludziach cienia.

Relacja świadka :

" Witam Pana. Mam na imię Krzysztof, mam 45 lat, widziałem Pana artykuł o ludziach cienia. Miałem 21 lat jak przeżyłem wiele spotkań z owymi duchami, kosmitami lub inaczej można o nich mówić. Wywarło to rysę na moim umyśle i do dziś się boję tego co przeżyłem, a mam czego, bo widziałem go nie tylko kątem oka lecz widziałem go jak kogoś z bliska. Oczywiście, że za każdym razem poruszał się szybko jak reszta ludzi cienia, ale wystarczająco by go dobrze widzieć. Co mogę powiedzieć na ten temat ? są to osoby na 75 procent przezroczyste, emanujące w ciemności delikatną aurą jasności. Widziałem go wiele razy jakby ode mnie coś chciał, za każdym razem wpadałem w panikę i krzyczałem machając rękami. Jak się do mnie zbliżał wszystko się skończyło. Trwało to z 2 miesiące. Jak pewnego razu spaliśmy wszyscy w dużym pokoju na łóżkach, ja i moja przestraszona rodzina, nachyliła się ta postać nade mną i coś wyssała mi z ust. Opis jej wyglądu : duża głowa czerwone duże usta przezroczysta twarz, w środku delikatne unerwienie. Wiem, że brzmi to niewiarygodnie, ale tak było, to się wydarzyło. Do dziś śpię przy lampce nocnej. Nikt nigdy nie będzie przygotowany na takie bliskie spotkanie.

Pozdrawiam Krzysztof "

Link do opracowania " Ludzie cienia " wspomnianego w opisie : http://wtajemniczeni-pg.blogspot.com/2017/09/ludzie-cienia.html


                                                                        obraz z google jako dodatek


Jeśli ktoś z państwa chciałby podzielić się swoją historią ze spotkań z elementem paranormalnym bądź tajemniczym to proszę pisać do mnie na adres e-mail :  ponury1@poczta.onet.eu albo na priv na Facebooku. Na życzenie zapewniam anonimowość.

Opracował Piotr Gadaj

1 komentarz:

  1. Witam pana po raz drugi ,mam dziewczynę lat 35 jest alkocholiczką ale to bardzo dobry człowiek nałóg nie wybiera ja po swoich przeżyciach które panu opisałem wydarzyło się w moim życiu znów coś przykrego pewnej nocy obudziła mnie moja dziewczyna i pokazywała palcem na ścianę zerwałem się z łużka o obróciłem głowę zobaczyłem tułów postaci człowieka ze ściany wystający koloru cienia po tym przeżyciu znów strach zaglądnoł mi w oczy moja dziewczyna skończyła we szpitalu w ciężkim stanie mówiono że miała padaczkę alkocholową wiem co widzieliśmy nikt nie ma z nas shizofreni nigdy nie leczyliśmy się psychiatrycznie myślę że to była przestroga dalszych wydarzeń minol rok po tych wydarzeniach moja dziewczyna leży umierąjca w szpitalu od lat szukam odpowiedzieć kim są te istoty i dlaczego wybrały mnie z pośród tylu ludzi i przysięgam panu że one istnieją jeśli wie pan coś na ten temat proszę napisać czy ktoś doszedł do tego kim mogą być podpowiem że moje wspomnienia i analiza wybieram kosmitów żadnych duchów pozdrawiam Krzysztof

    OdpowiedzUsuń