Polecam

wtorek, 7 maja 2019

UFO nad Wrocławiem,styczeń 2005

Przedstawiam państwu obserwację niezidentyfikowanego obiektu latającego,której dokonała Anna, prowadząca jedną z grup o tematyce paranormalnej na facebooku. Przypadek CE-1,czyli bliskie spotkanie I stopnia.


Raport :


1) Data i godzina zdarzenia : Styczeń 2005. Godzina ok. 20-tej. 

2) Dokładne miejsce obserwacji : Polska. województwo Dolnośląskie, północno - wschodni Wrocław, dzielnica Psie Pole, osiedle Zakrzów

3) Kierunek, w którym znajdował się obiekt : Z południowego na północ

4) Pozorna wielkość obiektu : ok.20-25 m, wielkość długiego autobusu

5) Wygląd obiektu (kształt, kolor) : czarny, ledwie widoczny na ciemnym niebie, podłużny kształt

6) Czy na powierzchni obiektu widać było okna, lub inne elementy? : Nie było okien, tylko te migające, przesuwające się światła, 3 kolory

7 ) Czy obiekt emitował światło, czy sam był jakby wykonany ze światła? : Obiekt leciał w ciemności, wzdłuż niego przesuwały się światła

8 ) Czy emitował dźwięki ? : bezdźwięczny, w absolutnej ciszy

9) Jak obiekt zniknął? : obiekt spokojnie poleciał bezszelestnie dalej na północ. 

10) Ile trwała obserwacja ? : 2-3 minuty

11) Czy mogło być więcej świadków? : nikt inny przy mnie go nie widział, ale na drugi dzień był w "Gazecie Wrocławskiej" afisz o tytule "UFO nad Wrocławiem". 

12) Pozorna odległość obserwatora od obiektu : do 200 metrów

13) Jakie emocje towarzyszyły ? : zdziwienie


Relacja świadka :

Szłam z psem na wieczorny spacer. Mieszkam w miejscu pełnym ludzi i szłam z psem na nieczynne działki, na północ od mojego domu. Tam jest kompletnie ciemno. Od dziecka patrzę w niebo, zwłaszcza wieczorami i w nocy. Spojrzałam w górę i po mojej lewej stronie ujrzałam coś sporych rozmiarów bezszelestnie poruszające się. Najbardziej rzuciły mi się w czy te przesuwające się światła, 3 kolory : czerwony, niebieski, zielony. Obiekt powoli zniknął w ciemności.


Rysunek wykonany przez Annę :



Jeśli ktoś z państwa był obserwatorem niezidentyfikowanego obiektu latającego lub innego fenomenu wymykającego się współczesnej nauce to proszę pisać do mnie na adres e-mail : ponury1@poczta.onet.eu lub na priv na facebooku.Na życzenie zapewniam anonimowość.

Opracował Piotr Gadaj

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz