Polecam

poniedziałek, 22 kwietnia 2019

UFO nad Dortmund (Niemcy), 18-04-2019

Obserwatorem niezidentyfikowanego obiektu latającego w postaci kuli jest Chris,który prowadzi swoją stroną o tematyce alternatywnej na www i grupę na facebooku.

Jego relacja :

To było gdzieś o godzinie 1 w nocy, siedziałem na kompie i pisałem, nie zwracałem uwagi, że coś burczy, minęło może 10 minut, to dalej burczało, ale olałem to i dalej sobie pisałem, po pewnym czasie nie dawało mi to spokoju, z początku myślałem że to mogą być te głosy co tak było głośniej w necie, ale wyszedłem na balkon i mnie zamurowało, zobaczyłem obiekt, który emanował białymi i czerwonymi światłami na przemian. Było bardzo blisko, może kilometr, dwa, ale nie dalej. Trochę drzewa zasłaniały, ale widziałem to, to był taki dźwięk jakby ktoś włączył jakaś turbinę i to nie było parę sekund, ale długo, łączny czas to może z 30 minut. Jak wyszedłem na balkon to tak 10 minut ten obiekt się nie ruszał, później schodził powoli w dół i zniknął. Chciałem zrobić zdjęcie, ale padł mi tel i nie miałem jak. Byłem w szoku, chciałem, żeby on szybko odleciał i tak się stało, bałem się, bo takie coś nie zdarza się często. To na pewno zostanie w mojej pamięci, raczej tego się nie zapomina.

Raport :

1) Data i godzina zdarzenia : 18-04-2019 r, godzina ok.1 w nocy

2) Dokładne miejsce obserwacji : Dortmund,Niemcy, na wprost bloku w którym mieszka świadek

3) Kierunek, w którym znajdował się obiekt : Południe

4) Pozorna wielkość obiektu (w porównaniu do tarczy księżyca w pełni) : to było duże,rozmiarowo podobne do tarczy księżyca w pełni

5) Wygląd obiektu (kształt, kolor) : okrągły,kulisty, świecił na czerwono i biało na przemian

6) Czy na powierzchni obiektu widać było okna, lub inne elementy? : czubki drzew zasłaniały podłoże obiektu, nie było elementów

7 ) Czy obiekt emitował światło, czy sam był jakby wykonany ze światła? : emitował światło

8 ) Czy emitował dźwięki ? : dźwięk jakby turbiny,dość głośny

9) Jak obiekt zniknął? : obiekt schodził w dół za drzewa i zniknął

10) Ile trwała obserwacja ? : obserwacja wzrokowa ok. 20 minut, ale całość manifestacji ok.30 minut

11) Czy mogło być więcej świadków? : szedł jakiś człowiek po chodniku, ale nie zwracał uwagi, pewnie miał słuchawki

12) Pozorna odległość obserwatora od obiektu : 1 - 2 km

13) Jakie emocje towarzyszyły ? : nie jestem w stanie określić emocji, bałem się, zamurowało mnie, w szoku byłem


Jeśli ktoś z państwa był obserwatorem niezidentyfikowanego obiektu latającego lub innego niezwykłego zjawiska i chciałby się z tym podzielić to proszę pisać do mnie na adres e-mail : ponury1@poczta.onet.eu lub na priv na facebooku. Na życzenie zapewniam anonimowość.

Opracował Piotr Gadaj



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz