Polecam

poniedziałek, 28 sierpnia 2017

UFO nad Lubuskiem w 2009 r.

Dziś przedstawiam relację mojej znajomej widniejącej w moim archiwum pod kryptonimem Grażyna z obserwacji Niezidentyfikowanego Obiektu Latającego, której dokonała wraz z przyjaciółmi nad jednym z jezior w woj. Lubuskim w 2009 r. Ze mną podzieliła się swym przeżyciem w 2014 r. Mamy tu do czynienia z kulą koloru pomarańczowego,która manifestowała się przez blisko 3 minuty.


Oto relacja :

W 2009 roku,w lipcu byłam z przyjaciółmi nad jeziorem w województwie lubuskim...dzika plaża..stały tylko nasze namioty..grzało słoneczko a my opalaliśmy się na leżakach.Nagle na przeciw nas,nad jeziorem pojawiła się wielka,pomarańczowa kula,była prześlicznego koloru,zachodzącego słońca tylko trochę jaśniejsza...patrzeliśmy na to zjawisko milcząc...kula ta w oka mgnieniu zniknęła..całość trwała ok.3 min a samo zniknięcie 1-2 sek...do wieczora nie rozmawialiśmy na ten temat..chociaż czułam,że każdy chce opowiedzieć co widział...ktoś zapytał czy widzieliśmy to co on..i wtedy się zaczęło..każdy z nas był świadkiem tej historii tylko przed  wyśmianiem milczeliśmy...Pewna jestem,że to nie pochodziło z ziemi..szybkość zniknięcia była niesamowita..kolor też był przepiękny i bardzo rażący jakby fluorescencyjny.




                                  Obraz w przybliżeniu ukazujący obiekt obserwacji 

Jeśli widziałeś coś zagadkowego na niebie napisz do mnie na e-mail : ponury1@poczta.onet.eu Anonimowość gwarantowana
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz