Polecam

niedziela, 16 czerwca 2024

Chmura goniąca

 Relacja i zdjęcia od Teresy S., która obserwowała goniącą chmurę. Widowiskiem interesowało się sporo ludzi, którzy także obserwowali anomalię. 


Zgłaszająca : Teresa S.

Data zgłoszenia : 31 stycznia 2024 r.

Miejscowość incydentu : Częstochowa. To goniło autobus z miejscowości Poczesna aż do miasta a później pokazało się w dzielnicy Dźbów - to jest też duża odległość z miasta.

Data incydentu : 13 czerwca 2020 r.

 

Relacja :

" Dzień dobry Panie Piotrze. Dzisiaj przesyłam zdjęcia które też są ciekawe. Z pozoru wygląda na zwykłą chmurę ale jej zachowanie było dziwne. Wygląda jak wydłużony imbryk z obu stron z parą u góry. Wychodząc z pracy zauważyłam na niebie tą chmurę. To było dwa lata temu. Idąc na przystanek autobusowy cały czas miałam ją z lewej strony. Do przystanku miałam około pół kilometra. Czekając na autobus widziałam ten kształt na wprost mnie. Jadąc już w autobusie ta chmura cały czas goniła i na przystankach zatrzymywała się, Do miasta jest około 12 przystanków. Jechali też młodzi ludzie i tak samo jak ja byli zdziwieni widokiem chmury która ścigała się z autobusem - też robili zdjęcia. Gdy dojechałam do miasta to ten obiekt był widoczny nad budynkiem. Przesiadłam się w inny autobus i pojechałam w innym kierunku też dużo było przystanków ale tej chmury już nie widziałam. Jakie było moje zdziwienie kiedy wysiadając z autobusu znowu zobaczyłam na wprost ten sam obiekt tyle że już bez pary nad nim. Czekało to już na mnie . To coś jakby pilnowało mnie całą drogę z pracy aż do domu. Ciekawa jestem Pana opinii. Dotychczas mnie to i śmieszy a zarazem zastanawia . Miałam kilka takich sytuacji gdzie coś w kształcie chmury mnie obserwowało . Poniżej przedstawiam zdjęcia. "


Zdjęcia : 













Jeśli chcesz się podzielić swoimi przeżyciami lub materiałami to napisz do mnie na e-mail : ponury1@poczta.onet.eu lub na Messenger Fb.

Piotr Gadaj

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz