Polecam

niedziela, 3 marca 2024

Duch Samobójcy

 Duch mężczyzny który popełnił samobójstwo daje znać, że życie po śmierci nadal istnieje.


Zgłaszająca : Teresa S.

Data zgłoszenia : 20 luty 2024 r.

Miejsce incydentu : Częstochowa, woj. Śląskie

 

Relacja :

„Witam serdecznie Panie Piotrze. Moja kuzynka poprosiła mnie o zrobienie zdjęć przy jej domu gdyż wie że przy mnie pokazują się dusze, także bliskich. Jej syn popełnił samobójstwo i bardzo przeżywała jego odejście. Więc wieczorem chodziliśmy i robiłam zdjęcia. Pokazywała się Energia ale nie dała się uchwycić. Pojawiała się i uciekała przed obiektywem. Myślałyśmy że jednak nie pokaże się i wróciliśmy do domu. Kiedy usiadła ja poczułam że jednak On jest w domu. Zrobiłam zdjęcie komody. Tam stał zegar okrągły ale w telefonie wyszedł wydłużony jak piramidka i wtedy zobaczyłam że przy ścianie stoi Milian - jej syn. Zawołałam siostrę i ona też go zobaczyła. Stał przy ścianie i coś mówił. Widać było po ruchu warg że przeprasza i prosi o opiekę nad jego córeczką o zainteresowanie się nią. Siostra też do niego mówiła i oboje płakali. Zrobiłyśmy mu zdjęcia, ona i ja ale na drugi dzień nie było go widać. Wyraźnie nie chciał utrwalić swojej osoby. Najpiękniejsze jest to że siostra miała z nim kontakt i wie że On po tamtej stronie żyje. Ona może potwierdzić o tym spotkaniu. Czasami dotychczas czuje jego obecność i mówi do niego. To jest piękne że życie nie kończy się odejściem z tego fizycznego świata. Przechodzimy w inny wymiar i spotykamy tam naszych bliskich którzy wcześniej odeszli. Serdecznie pozdrawiam. „


                                                                         grafika z Google jako dodatek


Jeśli chcesz się podzielić swoimi przeżyciami lub materiałami to napisz do mnie na e-mail : ponury1@poczta.onet.eu lub na Messenger Fb.

Piotr Gadaj

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz