Polecam

sobota, 3 lutego 2024

UFO nad Bydgoszczą, 30.01.2024 r.

Obserwacja niezidentyfikowanego obiektu latającego nad Bydgoszczą.


Zgłaszający : Lucjan

Data zgłoszenia : 30 stycznia 2024 r.


Raport :

1) Data i godzina zdarzenia : 30 stycznia 2024 r.

2) Dokładne miejsce obserwacji : Bydgoszcz, woj. Kujawsko-Pomorskie

3) Szacowana wielkość obiektu (w porównaniu do tarczy księżyca w pełni) : ok. 2/3 księzyca w pełni

4) Wygląd obiektu (kształt, kolor) : okrągły obiekt świecący na jasno

5) Czy na powierzchni obiektu widać było okna, lub inne elementy? : nie

6 ) Czy obiekt emitował światło, czy sam był jakby wykonany ze światła? : był jakby wykonany ze światła

7 ) Czy emitował dźwięki ? : nie

8) Ile trwała obserwacja ? : ok. 5 minut

9) Czy mogło być więcej świadków ? : nie wiadomo

10) Szacowana odległość obserwatora od obiektu – nie większa niż 200 m ? większa niż 200 m ? 

11) Jakie emocje towarzyszyły ?  :

 

 Przebieg obserwacji :

 „Wyszedłem przed sklep z pracy by zapalić. Gdy jest ciemno mam w nawyku obserwować niebo, wszystkie gwiazdy były przyciemnione... Tylko ta jedna co chwilkę robiła manewry w różne kierunki i wracała na miejsce. Zrobiłem tylko fotkę bo coś mi się dzieje z telefonem i co chwilkę pokazuje że mam mało pamięci i nie mogę nic nagrać a ta jedna jedyna gwiazda o której mowa świeciła wyjątkowo jasno i była większa niż inne. Nie widziałem jak znikła bo musiałem wracać do pracy.”


Fotografia wykonane przez świadka :



Jeśli chcesz się podzielić swoimi przeżyciami lub materiałami to napisz do mnie na e-mail : ponury1@poczta.onet.eu lub na Messenger Fb.

Piotr Gadaj

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz