Polecam

niedziela, 30 lipca 2023

UFO nad Pieszycami ( Dolny Śląsk )

Relacja z obserwacji niezidentyfikowanego obiektu latającego, dokonanej przez dwie kobiety.


Zgłaszająca : Anna

Data zgłoszenia : 1 czerwca 2023 r

Miejsce incydentu : Pieszyce, woj. Dolnośląskie

Data incydentu : 30.05.2023 r.


Relacja :

"30 maja około 14, północny zachód, wielkość był wysoko, wyglądał jak jasno srebrzysty wałeczek, nie widziałam żadnych okien, emitował jasne światło, poruszał się wokół własnej osi, nie wydając żadnego dźwięku, zniknął w jednej chwili, kilka minut, z uwagi na niemal letnią pogodę uważam, że mogło być więcej świadków. Odległość ode mnie  większa niż 200 m, kilka podobnych obserwacji już za mną, ale za każdym razem czułam ekscytacje. 30 maja wracałam z mamą z jeziora drogą polną, dochodząc już do Pieszyc mama zauważyła coś błyszczącego na niebie obracało się wokół własnej osi i miało kształt wałeczka, przez resztę drogi zastanawiałyśmy się co to tym razem może być. Mówię tym razem, ponieważ wcześniej widywałam już na niebie podobne obiekty, dla mamy był to drugi raz. Obiekt zniknął bardzo szybko jakby wleciał w niewidzialne okno."


                                                                                 obraz własny jako dodatek


Jeśli ktoś z państwa był obserwatorem niezidentyfikowanego obiektu latającego lub innego Nieznanego zjawiska i chciałby się tym podzielić to proszę pisać do mnie na Messenger Fb lub na maila : ponury1@poczta.onet.eu . Na życzenie zapewniam anonimowość.                                           

Piotr Gadaj

1 komentarz:

  1. ok. godz. 00:15 11.08.2023 Widziany z domu na niebie, szybko lecący obiekt nad Warszawą, (spadająca gwiazda, ufo albo pocisk hipersoniczny) leciał ze wschodu na zachód. Jasny. Może to perseid?

    OdpowiedzUsuń