Polecam

poniedziałek, 16 sierpnia 2021

UFO w Gaszowicach ( Śląskie ) ; 14-08-2021

Przed nami raport z obserwacji niezidentyfikowanych obiektów latających. Informację o incydencie dostałem zaraz po obserwacji. Po wspólnym odrzuceniu najbardziej prawdopodobnych wyjaśnień racjonalnych przyjąłem raport. Na drugi dzień zaklasyfikowałem to jako obserwacja NOL i wrzuciłem do swojego archiwum.


Data zgłoszenia : 14-08-2021 r.

Miejsce incydentu : Gaszowice, woj. Śląskie, Polska 

Data incydentu : 14-08-2021 r.


Raport : 

1) Data i godzina zdarzenia : 14 sierpnia 2021 r., godź. 21.05

 

2) Dokładne miejsce obserwacji : Gaszowice, woj. Śląskie, Polska

 

3) Kierunek, w którym znajdował się obiekt :  2 obiekty leciały na wschód, jeden od zachodu

 

4) Szacowana wielkość obiektu  : " wielkość obiektu - trudno określić "

 

5) Wygląd obiektu (kształt, kolor) :  migające białe światła

 

6) Jak obiekt zniknął ? : " 2 obiekty wyglądały w przestrzeni jak szybko przemieszczające się samoloty w których też bardzo szybko migało białe światło a jeden od zachodu był jak gwiazda która coraz bardziej świeci i leciał coraz niżej. Dwa leciały jak samoloty , nie patrzyłam za nimi do końca ale nie znikały tylko migały i szybko leciały a ten jak gwiazda jak się rozpromienił tak szybko zgasł i już niczego nie widziałam "

 

7) Ile trwała obserwacja ? : " Obserwacja tych 2 obiektów lecących podobnie do samolotu ale dużo szybciej trwała ok. 3 minuty a obiektu ,, gwiazdy ,, parę sekund jak zgasła po rozbłysku "

 

8) Czy mogło być więcej świadków ? : " Świadkowie byli tam gdzie leciały te 2 ale nie wierzą a tą gwiazdę widziałam już sama przez okno "

 

9) Szacowana odległość obserwatora od obiektu ?  : „ Odległość - te dwa leciały mniej więcej na wysokości jak latają małe samoloty a ten obiekt jak gwiazda zniżył się dużo bardziej „

 

10) Jakie emocje towarzyszyły ?  : " Emocje - fascynacja , strach po tym " 

 

Przebieg obserwacji : 

" Wyszłam na dwór z moim facetem, potem dołączył ojciec i spojrzałam w niebo i zobaczyłam pierw tego jednego, potem zniknął i w przecinającej linii do tamtego leciał drugi. Poszliśmy do domu i podbiegłam do okna, gdzie zauważyłam też lecącą jakby gwiazdę , która zaczęła jak patrzyłam zwiększać swoją moc świetlną aż zgasła i nic nie widziałam potem. "



                                                                                                       obraz z google jako dodatek

Jeśli ktoś z państwa był obserwatorem niezidentyfikowanego obiektu latającego lub innego Nieznanego zjawiska i chciałby się tym podzielić to proszę pisać do e-mail : ponury1@poczta.onet.eu lub znaleźć mnie na facebooku . Na życzenie zapewniam anonimowość.

Piotr Gadaj

1 komentarz:

  1. Widziałam takie obiekty na niebie 2 szt. , patrząc z Jastrzębia Zdroju w kierunku Wodzisław Śl.
    Jeden za drugim ,nie w jednej linii ,ale w pewnej odległości od siebie.
    Kropki wielkości gwiazdy na niebie . Trwało ,to może minutę .
    Jeden obiekt przyśpieszył i na sekundę jaśniej zaświecił ,jakby się powiększył po czym natychmiast zniknął.
    Drugi przeleciał jeszcze kawałek i zaniknął.
    Nie była ,to szybkość " spadającej gwiazdy" ,tylko wolniej ( jak lecący samolot).
    Zastanowiło mnie to ,bo w niczym nie przypominało, to perseidów . Nie było również smugi za obiektem.
    Zgadzało ,by się to ,z tą zgłoszoną obserwacją.

    OdpowiedzUsuń