Polecam

niedziela, 11 października 2020

Wywiad z Izabellą Kijak

Izabella Kijak – medium ; zajmuje się tematami takimi jak : duchy, energia reiki, astrologia, numerologia i tarot.


1.Czym pani się zajmuje w środowisku alternatywnym?

Zajmuję się tematami takimi jak duchy, energia reiki, astrologia, numerologia i tarot. Jestem Medium, dlatego tematowi duchów poświęcam najwięcej czasu. Jeżdżę po całej Polsce i odprowadzam zagubione dusze. Doświadczeń związanych z duchami mam bardzo wiele - mogłabym opowiadać o tym godzinami. Piszę na ten temat książkę. Moją drugą pasją jest praca z energią reiki. Poszerzałam swoją wiedzę w tym obszarze i zostałam Mistrzem Reiki. Pamiętam jak 15 lat temu pewien Mistrz powiedział, że ludzie, którzy pracują z energią reiki nigdy nie chorują, co bardzo mnie zaciekawiło. Przekonałam się o tym, ponieważ odkąd zaczęłam pracę z tą energią to stale cieszę się dobrym zdrowiem. Lubię poznawać ludzi i z nimi rozmawiać. Dlatego prowadzę wykłady i spotkania.


                                                                    Izabella Kijak

                                                                                     

2. Jak się zaczęła przygoda z tymi tematami ?

 W dzieciństwie prześladowały mnie koszmary senne związane z duchami. Wtedy nie rozumiałam jeszcze natury swojego daru. Często bałam się zasypiać, bo nie było nocy, w której nie śniłyby mi się duchy. Nie zdawałam sobie sprawy, że one do mnie mówią i szukają u mnie pomocy. Do dzisiaj pokazują mi się w postaci srebrnych iskier, kolorowych świetlistych kul, słupów światła, zaś w wizjach przybierają normalną ludzką postać. W wieku 30 lat zrozumiałam, że powinnam rozwijać swe zdolności. Dużo czytałam, medytowałam, uczęszczałam do szkoły psychotronicznej gdzie spotkałam dużo ciekawych osób.

 

3. Na czym polega Reiki ?

Słowo "Reiki" zazwyczaj tłumaczy się jako" uniwersalną energię życiową ". Jest to holistyczny system uzdrawiania, co oznacza, że leczy całą istotę, zajmując się problemami i ich uzdrawianiem na wszystkich poziomach : fizycznym, mentalnym, emocjonalnym i duchowym. Wszystko we wszechświecie składa się z energii i jest z nią związane. Uzdrawiająca energia Reiki płynie przez dłonie terapeuty wzdłuż ścieżek energetycznych klienta i leczy tak głęboko, jak potrzebuje tego dana istota, by móc odzyskać zdrowie. Sesja Reiki może być wykonywana osobiście, kiedy to terapeuta przykłada ręce do ciała klienta lub trzyma je w niewielkiej odległości od niego. Reiki jest z natury energetyczna, dlatego może być wysyłana także na odległość, do drugiego pomieszczenia lub innej lokalizacji geograficznej. Reiki może być wykorzystywana zarówno w celu zachowania zdrowia i równowagi energetycznej u zdrowej osoby, jak i do leczenia chorób, gojenia ran, uzdrawiania problemów emocjonalnych i duchowych oraz do ułatwiania przejścia z życia do śmierci.

 

4. Korzysta pani z jakichś sprzętów przy duchach ? czy wykonuje działania czysto mentalne ?

Głównie opieram się na telepatii, wizjach i pracy mentalnej. Dodatkowo posługuję się różdżką radiestezyjną i wahadełkiem.

 

5. Co się dzieje z nami po śmierci według pani wiedzy?

Ja jako medium spotykam się z zagubionymi duchami, które z różnych powodów nie są gotowe lub nie wiedzą nic o swojej śmierci i nie są w stanie same przejść do świata duchowego. Z różnych przekazów jakie miałam od duchów dowiedziałam się, że spotkamy się tam z naszymi bliskimi. Pokazano mi również piękne miejsca po tamtej stronie. Świetliste budynki i cudowną przyrodę.


6. Jakie trudności napotyka pani w swoich działaniach?

Niektórzy ludzie nie zdają sobie sprawy z tego, że kontakt ze zmarłymi dla medium jest bardzo wyczerpujący energetycznie. Dostaję dużo próśb od klientów proszących o kontakt z nieżyjącymi ich bliskimi. Mają mnóstwo pytań na które zmarli nie zawsze chcą odpowiadać. Medium nigdy nie wie czy uda się nawiązać kontakt i jak będzie wyglądać dany przekaz. Klienci mają duże oczekiwania, które nie zawsze można spełnić.


7. Co pani sądzi o realnym istnieniu istot znanych bardziej z baśni i legend niż z rzeczywistości takich jak elfy, krasnoludki, wróżki itp. ?

Nie mam doświadczeń z takimi istotami, ale nie wykluczam, że mogą istnieć.

 

8. Skąd przylatuje do nas UFO pani zdaniem?

Wierzę, że naszą planetę odwiedzają przedstawiciele różnych kosmicznych cywilizacji. Ostatnio podczas sesji z klientką doświadczyłam wizji, w której pokazano mi jej wcześniejsze wcielenia. W jednym z nich widziałam istotę pozaziemską, a były to czasy starożytne. Uważam, że przybysze z kosmosu towarzyszą ludziom od początku ich istnienia na ziemi.


9. Co sobie pani ceni najbardziej w życiu?

Oczywiście najbardziej skupiam się na jednym uczuciu jakim jest MIŁOŚĆ. Dbam o to, aby miłość wzrastała we mnie oraz emanowała na zewnątrz do całego świata. Odczuwam miłość do rodziny, przyjaciół i innych ludzi, do zwierząt i roślin.


Rozmawiał Piotr Gadaj


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz